Mens som vanligt fast gravid?
Hej, är det någon som haft som vanlig mens under sin graviditet? Utan att det har varit ett missfall? Vi har försökt bli gravida ett par månader nu. Så fick jag min mens som vanligt i förra veckan och därför trodde jag det inte blivit något. Mensen slutade i måndags men efter att mensvärken kom tillbaka i fredags så testade jag mig imorse och jag plussade starkt på tre GT. Blev först överlycklig sedan insåg jag att det ju kan ha varit ett missfall i v.5, som jag då är i. I samband med att mensvärken kom i fredags hade jag även som lite bruna flytningar. Jag längtar så efter barn och vet inte riktigt var jag ska ta vägen med alla tankar nu när jag upptäcker detta på en helgdag.. Dessutom syns väl inte embryot på vul förrän v.6? Jag har inga barn sedan innan så är allmänt förvirrad just nu. Känslorna går från hopp och lycka till sorg och förtvivlan. Snälla, säg om ni har liknande erfarenheter?
Min ?mens? kom för övrigt på exakt utsatt dag och jag hade samma mensvärk som vanligt (har stark första dagen och blöder mycket första dagen och det gjorde jag nu med)