• Anonym (//Sofia)

Hur och vart tappade ni eran oskuld?

Jag undrar ba helt random

Hur?

Vart?

Varför?

Med vem? (främling nån du kände sen innan?)

Och när?

Du förlorade oskulden?

Jag själv tappade min oskuld när jag var 13 år var på semester och träffa en kille från internet mins inte så mkt av d så kan inte gå in på detaljer.

• Svar på tråden Hur och vart tappade ni eran oskuld?
  • Anonym (Stina)

Jag var 14 år. Min bästa kompis kom till skolan på morgonen och sa att hon blivit av med oskulden. Inte acceptabelt att hon var före mig tänkte jag.

Jag ringde en äldre killkompis, han var 17, frågade om jag kunde komma hem till honom omedelbart. Han sa Ja. Jag skolkade, gick hem till honom och hade sex med honom i drygt 3 minuter.

Gick tillbaka till skolan och sa "Nu har jag också blivit av med oskulden."

Vi är fortfarande vänner han och jag Skrattande

• Jannne k

18 år i pojktummet hemma hos mor å far hon hadde nylonstrumpor å strumpebandshållare å skinn kjol 17 år va hon å gummit sprack

• Anonym (:/)

8 år, blev sexuellt utnyttjad av min kvinnliga lärare. Detta skedde 98.

• Anonym (Furste)

Helt ordentligt när jag var 16 med tjejen jag var ihop med. Vi var nog ihop för att vi gillade varann och ville bli av med oskulden båda två. Det var okej.

Jag hade försökt med en annan tjej, men då var jag så nervös så det gick för mig innan jag ens var inne. Otroligt pinsamt. Sen tog det slut mellan oss genast. Men jag ser henne på teve ibland...

• Anonym (Guldfisken)

Kommer inte ihåg. Vet att jag var 19 år och att jag var hemma. Men inte med vem. Har dock mina aningar.

• Anonym (I gång 5)

Jag va inne på Ica och handlade när jag var 18 och helt plötsligt ropar en kvinna på mig. Tydligen tappade jag min oskuld i gång 5, vid bakavdelningen. Hon undrade om jag ville ha tillbaka den eller om hon skulle ställa den på hyllan igen...  

• Anonym (Bob)

8 nånstans som jag minns ihop med grannflickan

• Anonym (Mongo)

Först tappade jag den hemma hos en tjej i min klass på högstadiet. Men hennes föräldrar hittade den och det blev ett jävla liv när de lämnade tillbaka den till min mamma.

På gymnasiet så tappade jag bort den på en blöt insparkskväll. Men då hittade den hem igen själv. Efter det var det charter resa till Spanien. Oskulden fastnade i tullen och fick sitta i karantän. Så då var jag utan oskuld i nästan två veckor. Nu tror jag dock att jag är av med den för gott för min fru och två barn för alltid ett rakarns oväsen så att den helt sonika flyttade hemifrån.

• Anonym (50 years of grey)

Ålder: 26
    Med vem: med min dåvarande flickvän, en 24 gammal år enbarnsmor.
    Plats: i hennes lägenhet
    Och hur var det: Skit!
    Det blev inte bättre av att hon påpekade att hon och hennes väninna slagit vad om att jag var oskuld. sedan hade man ju längtat hela livet efter mus, "tänk att få se å känna på en riktig och få slicka å mumsa! mer avancerade lekar kanske vi kommer till senare" Men icke, inte ens några fingrar "där nere" inte, täcket på och lampan släckt, först efter timmeslångt förspel där jag uppmanades att ge henne komplimanger å pussas hela tiden så fick "penis  penetrera vagina" (täcket på förståss) Men det gick ju inget vidare, hade väl väl egentligen ingen prestationsångest, men jag var så djupt besviken och uttråkad att hon var så anti-porrig att den var lika hård som en tom ballong, så den upplevelsen var tråkigare än att vänta på bussen i ösregn.

Ska jag vara ärlig så har väl sexlivet inte blivit så värst mycket bättre de efterföljande 25 åren heller, trots ett par partnerbyten. Jag hör väl egentligen hemma med någon med helt annan inställning till sex. men var finns dom? 

• Anonym (Jonna)

På en fest, var 15 år. Blev drogad, försökte ta mig därifrån men ramlade och slog i huvudet i en byrå. Blev utnyttjad på golvet. Visste vem det var sedan innan. Hade faktiskt varit ihop några veckor, men det tog slut pga att jag inte var redo för att ha sex. Han fick som han ville ändå

Svar på tråden Hur och vart tappade ni eran oskuld?