mens men gravid?????
Jag har rätt nyligen fått konstaterat att jag har pco-s men är ändå inte helt utan ägglossning eftersom jag blivit gravid tidigare.
Har fått provera (likande priolut nor) och ätit en kur, började blöda samma dag som jag slutade med dem och har sen haft mens i 8 dagar..... under denna tiden har jag mått illa, haft halsbränna, känns mig trött, ja massa grav. symtom. Mår fortfarande illa på morgonen nu efter att jag slutat blöda. Jagtänkte först det som biverkningar av tabl. men borde de inte då komma när jag tar dem och inte efter att jag tagit dem. Har inte blött jätte mycket men inte heller lite, det har varit normal mensfärg osv.
blir därför fundersam eftersom jag var inne på kontroll ett tag innan jag börjat ta tabletterna och så sa gyn. att jag hade en tydlig äggblåsa som höll på att växa till sig... eller hon mumlade något om det till en sköterskan.
Så nu undrar jag om vore jag gravid så borde jag väl inte fått blödning av tabletterna eller kan jag har blött trots tabletterna och ändå vara gravid. '
Ja jag vet att enda 100 % svaret är att testa men tror ni att det är någon ide att överhuvudtaget slänga ut pengar på det?