dåfårvaduvillha skrev 2017-12-17 21:46:30 följande:
Såg senast på en dejtingsida på fb,en kille som skrev han var före detta kriminell suttit inne osv osv hade massor med tatueringar och muskler,snubben hade över 200 kommentarer , medans en annan snubbe som inte ha några tatueringar bil och jobb får inga svar
Ni springer efter idioter sen undrar ni varför dom håller på som idioter
Min kille är f.d kriminell (och kriminellt snygg) och han är den första mannen som Fucking vet vad kärlek är, så skyll inte på kriminell stämpel för att du antingen är ful, eller sämst på kärlek då framstår du ännu sämre som måste gnälla som ett barn "men de får ju tjejer men inte jag" och skyla ifrån dig på andra. Kolla på ditt egna beteende för det är större chans att tjejer dissar dig för det än gör att du har ett bra jobb eller körkort eller varit laglig. Jag hade inte tänt på en kille som säger att alla väljer bort han fast han är bra kan jag ju säga. En kriminell står åtminstone för att de inte varit felfria.
Svin, har ingen kategori det kan vara vem som helst. Precis som en bra person. Sen är det en smaksak. Vissa tycker en kille är ett svin om han vill ligga men inte dejta, jag tycker kvinnan är svinet för hon lurar killen att hon är överens om ligg fast egentligen kräver hon mer.