Inlägg från: Anonym (maybe) |Visa alla inlägg
  • Anonym (maybe)

Varför beter ni er som svin?

Han är inte nödvändigtvis ett svin. Hans beteende kan lika gärna bero på att han inte var så intresserad som du önskade att han var eller oturliga omständigheter.

När jag "nätdejtade" (jag sökte egentligen inte utan spelade ett spel online där man möter många nya människor) så flörtade jag bara med killar där det klickade direkt i samtalet. Alltså att båda var så underhållna av samtalet att man vid första kontakten suttit uppe halva natten och skrivit med varandra. Då hade ingen av oss lust att hålla på och vänta ut varandra utan man skrev igen så fort man hade chansen. Vissa av de blev det aldrig något med eftersom man insåg att avståndet var för långt, men jag gifte mig tillslut med den sista.

Så mitt tips är att du endast ägnar tid åt folk som genast verkar intresserade och inte är rädda för att visa det.

• Anonym (maybe)
    Anonym (Ts) skrev 2017-12-19 16:07:21 följande:

Det jag menar är att han skrev att han ville ses och gav förslag på dag och ger alka signaler på att han var intresserad (förutom att skriva mycket)

Ok men häng inte upp dig för mycket. Lev vidare med ditt liv. Antingen kommer han med en vettig förklaring och ett förslag på ett nytt datum, eller så gör han det inte. Låt dig inte påverkas så mycket av vad en man du träffade för 2 veckor sedan.
Svar på tråden Varför beter ni er som svin?