• dark baby angel

Nån som fått sent plus?

Är på bim+15 i dag. Har gjort 2 digitala å dom är neg 2 andra som vissar svagt svagt pos.

Tänkte om nån mer varit med om det. Se vad som händer annars får gärna mensen komma nu

• Svar på tråden Nån som fått sent plus?
  • JA77
    dark baby angel skrev 2017-12-18 11:18:23 följande:

Är på bim+15 i dag. Har gjort 2 digitala å dom är neg 2 andra som vissar svagt svagt pos.

Tänkte om nån mer varit med om det. Se vad som händer annars får gärna mensen komma nu

Finns ju ingen sen mens, bara senare ägglossning. 
  • GAndrea

Jag plussade på Bim +18 med första barnet. Tog gravtest varannan dag från Bim +2. Fick aldrig se Gravid 1-2 veckor utan Gravid 2-3 veckor. Så det kanske ger lite hopp!

• dark baby angel

GAndrea åå du ger mig hopp. Känner mig ledsen för det inte vill komma nå riktigt plus eller mens. Aldrig varit så här sen för. Max haft en cykel på 35 nu är den på 44.

När du fick plus hur långt gången var du då? Hade du nå symtom mm

• GAndrea
    dark baby angel skrev 2017-12-18 12:08:55 följande:

GAndrea åå du ger mig hopp. Känner mig ledsen för det inte vill komma nå riktigt plus eller mens. Aldrig varit så här sen för. Max haft en cykel på 35 nu är den på 44.

När du fick plus hur långt gången var du då? Hade du nå symtom mm

Kommer inte ihåg. Dottern är 1 nu. Men jag har alltid haft regelbunden cykel på 28 dagar och plussade på Bim 18. Så det borde bli 46e dagen. Kommer ihåg att sista mensen första dag var på alla hjärtans dag och fick BF 19 november (men hon föddes 30 november) Så jag kände mig gravid i ett helt år!

Vi försökte i 10 månader och någon gång i mitten fick jag mens på Bim +10. Det var hemsk! Jag tror nämligen jag fick tidigt missfall. Ingen test visade plus, men jag blödde mer och längre än vanligt sen var min cykel knasig i 2 mån efteråt. Så jag känner igen känslan av frustration. "Ge mig plus eller mens, jag skiter i vilket! Får jag bara mensen så kan vi börja om!"

Hur länge har ni försökt?
  • GAndrea
    GAndrea skrev 2017-12-18 12:23:39 följande:

Kommer inte ihåg. Dottern är 1 nu. Men jag har alltid haft regelbunden cykel på 28 dagar och plussade på Bim 18. Så det borde bli 46e dagen. Kommer ihåg att sista mensen första dag var på alla hjärtans dag och fick BF 19 november (men hon föddes 30 november) Så jag kände mig gravid i ett helt år!

Vi försökte i 10 månader och någon gång i mitten fick jag mens på Bim +10. Det var hemsk! Jag tror nämligen jag fick tidigt missfall. Ingen test visade plus, men jag blödde mer och längre än vanligt sen var min cykel knasig i 2 mån efteråt. Så jag känner igen känslan av frustration. "Ge mig plus eller mens, jag skiter i vilket! Får jag bara mensen så kan vi börja om!"

Hur länge har ni försökt?

Just det! Inga symptom alls! Inte ens lite!
  • dark baby angel

Bara första försöket efter vår son som blir 6 mån nu 28 desember. Men har aldrig haft så här konstig efter att mensen kommit efter förlossning. När den kommit så har den varit igång inte hoppat å så. Har ryggvärk å spend mage

• GAndrea

Vi plussade med andra barnet nu i somras, första var 8 månader. Jag blev flyttad 12 dagar! Cyklerna har varit mellan 20-45 dagar sen jag fick tillbaka mensen. Jag kunde inte amma så jag fick tillbaka mensen efter 3 månader. Men igen. Fruktansvärt att det har diffat så mycket månad till månad!

• dark baby angel

Köpte nå grav test nu nå digitalt som man kan använda flera gånger. Köpa stickor till det å så. Så bara vänta å se gör grav test till helgen igen eller så. Men min bm sa att bra om jag äter folsyra å så extra nu.

• GAndrea
    dark baby angel skrev 2017-12-18 16:10:08 följande:

Har folsyra kvar sen föra graven fick utskrivet då, så kan ta av dom. Bara vänta å se

Ifall du vill kan du skicka din adress till mig som privat meddelande. Jag har två gravtest kvar, ett digitalt clearblue och ett vanligt från apoteket så kan jag skicka dem till dig. Jag har ändå ingen nytta av dem!
  • Fruadolfsson

Hej på er!

Jag är på bim +11 idag, testerna är negativa. Jag är otroligt trött så jag skulle kunna sova i år o dagar. Jag kan inte dricka kaffe längre, smakar skit. Pepsi max går inte heller, smakar bara vatten. Fick strax efter äl en rosa flytning, det kanske var tre dagar efter äl. Ont i ryggslutet som fasan, kan knappt sitta eller stå.. börjar få lite ömmande bröstvårtor. Börjar bli galen på att det alltid är negativt.. :(

• dark baby angel
    Fruadolfsson skrev 2017-12-21 13:25:29 följande:

Hej på er!

Jag är på bim +11 idag, testerna är negativa. Jag är otroligt trött så jag skulle kunna sova i år o dagar. Jag kan inte dricka kaffe längre, smakar skit. Pepsi max går inte heller, smakar bara vatten. Fick strax efter äl en rosa flytning, det kanske var tre dagar efter äl. Ont i ryggslutet som fasan, kan knappt sitta eller stå.. börjar få lite ömmande bröstvårtor. Börjar bli galen på att det alltid är negativt.. :(

Känner igen +18 i dag jag. Känner mej kissnödig öm i rygg slutet med hungrig å trött. Gjorde test i dag med visa ytterst svagt om jag inte såg syner.
  • Fruadolfsson
    dark baby angel skrev 2017-12-21 14:52:33 följande:

Känner igen +18 i dag jag. Känner mej kissnödig öm i rygg slutet med hungrig å trött. Gjorde test i dag med visa ytterst svagt om jag inte såg syner.

Det är hemskt, har testat flera olika test o alla visar negativt. Ska nog köpa ett cb digital med veckoindikator o testa också. Men alla symptom säger ju graviditet, varför ska det vara så svårt att få se det där lilla plusset?

Hoppas att du inte såg i syne så att det är ett plus på din sticka!
Svar på tråden Nån som fått sent plus?