Nån som fått sent plus?
Är på bim+15 i dag. Har gjort 2 digitala å dom är neg 2 andra som vissar svagt svagt pos.
Tänkte om nån mer varit med om det. Se vad som händer annars får gärna mensen komma nu
Är på bim+15 i dag. Har gjort 2 digitala å dom är neg 2 andra som vissar svagt svagt pos.
Tänkte om nån mer varit med om det. Se vad som händer annars får gärna mensen komma nu
GAndrea åå du ger mig hopp. Känner mig ledsen för det inte vill komma nå riktigt plus eller mens. Aldrig varit så här sen för. Max haft en cykel på 35 nu är den på 44.
När du fick plus hur långt gången var du då? Hade du nå symtom mm
Bara första försöket efter vår son som blir 6 mån nu 28 desember. Men har aldrig haft så här konstig efter att mensen kommit efter förlossning. När den kommit så har den varit igång inte hoppat å så. Har ryggvärk å spend mage
Köpte nå grav test nu nå digitalt som man kan använda flera gånger. Köpa stickor till det å så. Så bara vänta å se gör grav test till helgen igen eller så. Men min bm sa att bra om jag äter folsyra å så extra nu.
Har folsyra kvar sen föra graven fick utskrivet då, så kan ta av dom. Bara vänta å se
Hej på er!
Jag är på bim +11 idag, testerna är negativa. Jag är otroligt trött så jag skulle kunna sova i år o dagar. Jag kan inte dricka kaffe längre, smakar skit. Pepsi max går inte heller, smakar bara vatten. Fick strax efter äl en rosa flytning, det kanske var tre dagar efter äl. Ont i ryggslutet som fasan, kan knappt sitta eller stå.. börjar få lite ömmande bröstvårtor. Börjar bli galen på att det alltid är negativt.. :(
På bim +22 kom mensen. Nu har jag fruktansvärt ont, men nu kan vi ju försöka igen