Inlägg från: Canadasvensk |Visa alla inlägg
  • Canadasvensk

Frun otrogen - igen...

TS så här är det. Din fru fortsätter att vara otrogen mot dig just nu för att det har i princip inga konsekvenser för henne. Du låter i princip henne fortsätta vara otrogen.

Och att hon ljuger är bara ett skolexempel på hur otrogna partners agrerar. Googla på det.

När jag läser dina texter så låter det som att du tror du har upptäckt ett isberg av lögner. Tyvärr TS men du har sannolikt bara upptäckt toppen på hennes isberg.

Så ditt var är faktiskt enklare än du tror. Acceptera att din fru ligger med sitt ex (ja TS, dom ligger med varandra) eller gå vidare. Jag vet att det inte är lätt att gå vidare men tro mig, det finns ett ljus i andra sidan av tunneln.

Jag upptäkte också min ex frus affär dock ville hon lämna mig vilket hon gjorde. Att hon lämnade mig är det bästa som har hänt mig... Skål

• Canadasvensk
    Anonym (FruK) skrev 2017-12-18 19:16:19 följande:
    Enda lösningen var att gå skilda vägar och det är inget som någon av oss skulle mått bra av , allra minst barnen.

Ja jag älskar min man och har som sagt inga problem att skilja sex med känslor. Sex är bara två kroppar som njuter av varandra, det är inte mer komplicerat än så och därför tror jag inte att ni kan skilja på det. Det är därför ni visar er ilska och bitterhet i var och annan tråd som handlar om otrohet, för ni blandar in alla känslor i något som är en av de starkaste drifterna vi har som människor , och vissas sexdrift är uppenbarligen större än andras. En del kan ha sex en gång om året och fortfarande fungera som människor medans tex jag behöver flera gånger i veckan för att inte känna frustration och lätt irritation.
    Hahaha lite roligt att du skriver att ingen av er (oss) skulle må bra. Men va bra att du kan tala för din man i detta ämnet. Håller han med om det?

Inga problem att skilja på sex med känslor. Finns du på allvar eller?? Om du hade några som helst känslor för din man skulle du inte behöva sära på benen som du gör!

Och sen avslutar du med att säga att du måste vara otrogen annars blir du "lätt irriterad".  Stackars familj om mamma (frun) blir lite lätt irriterad. Nä ut och knulla med dig så blir allt bra!

Jösses människa större egoist får man leta efter... Skrikandes
  • Canadasvensk
    Anonym (FruK) skrev 2017-12-19 16:58:30 följande:
    Min man är lycklig i vårt förhållande, vad är det du inte förstår? Han kan inte vara olycklig av min otrohet eftersom han inte känner till den, lyckligt ovetande.

Hur kan du vara säker på det? Det har funkat alldeles utmärkt i över tre år. All otrohet behöver inte upptäckas om det sköts snyggt.

Jag kommer troligtvis aldrig vara den som lämnar min man, ser inte något bra i att bryta allt vi har ihop med barn och allt. Min kk kommer jag däremot inte ha förevigt, det får pågå sålänge han och jag känner oss nöjda, sen blir det ett min e blott och något fint att se tillbaka på, i allts största hemlighet.
    Haha din man är troligtvis "lycklig" för att han knullar en 25 årig vid sidan om. Hon säger också att hon är "ren" précis som ditt KK. Men ska sanningen fram så har både hans lilla bombnedslag och din KK andra KK vid sidan om. Många K:n blir det...

För inte fan tror du (FruK) väl att ditt KK på 3 år bara knullat DIG!? Allvarligt människa?!? Tror du att han sitter hemma och väntar på att hans lilla ego MILF på 35+, som desutom har bekräftelse behov, skulle vara hans enda älskare?

Men visst, vissa tror fortfarande på tomten... haha TomteSkål
  • Canadasvensk
    Anonym (FruK) skrev 2017-12-20 14:13:55 följande:
    Hade min man knullat en 25 åring är det bara att gratulera, han är alltså inte helt död på den fronten trots allt då.

Jag har aldrig påstått att jag är den enda min kk knullar, det är din fantasi som spökar. Och dessutom har jag heller aldrig nämnt hans ålder så hur du får in MILF är ett mysterium...
    Jo men lilla FruK, du påstod att han var "ren". Hur fan vet du att han knullar alla andra tjejer med kondom?? Och svarar nu inte att du litar på honom för du kan lita lika mycket på honom som din man kan lita på dig...

Läs om min text igen. Den 35+ åriga MILF:en är DU! Tillåt mig förklara:

1 - Du sa ni träffades för 20 år sen när du var 16 år gammal
    2 - Du har barn, alltså är du en mamma. Mother's I Like to Fu$k!
  • Canadasvensk
    Anonym (Skojig) skrev 2018-02-28 17:00:12 följande:

Tänk så här..

Vad bra att hon är otrogen..då kan jag också knulla med den jag vill..

Så här har jag alltid tänkt om mitt ex:

Va bra att hon var otrogen. Då behöver jag inte ha dåligt samvete för att jag aldrig vill se henne igen.... Skål
Svar på tråden Frun otrogen - igen...