Inlägg från: Anonym (Sofie) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sofie)

Frun otrogen - igen...

Anonym (Sofia) skrev 2017-12-18 12:45:14 följande:

Jag vill inte på något sätt säga att det jag eller din fru gör är okej. För det är det inte. Däremot vill jag få dig att rannsaka dig själv för ingen part är oskyldig i detta även om det din fru gör är ett enormt svek.

Ingen part är oskyldig i detta? Driver du med mig? 

Till TS: jag beklagar djupt och relaterar då jag också blivit bedragen, även om mitt ex inte var lika djupt involverad i den andra som din fru verkar. 
  • Anonym (Sofie)
    Ensombryrsig skrev 2018-01-19 23:24:07 följande:

Vänner!

Jag vet att ni tycker att jag är tjatig,velig, feg och att jag är nåt slags fegt miffo som försätter mina barn (och fru) i en kass situation. Och jag kan utan problem förstå det.

Ikväll är en dålig kväll. Känslorna och tankarna är all over the place och jag kan inte riktigt komma ut ur hansterhjulet.

Jag vet att det är fredag och alla har annat att göra. Men ni som orkar, vill och kanske tycker att det är lönt, svara på en sak;

Är det ens möjligt att göra som min fru har gjort, skriva det hon har (både till sig själv och honom) och uppföra sig som hon gör efter att hon blivit påkommen, och nu känna att hon på allvar älskar och vill ha MIG?

Ärligt?

Jag vet inte om det är möjligt. Kanske är det ett fall av "man saknar inte kon förrän båset står tomt", att hon inte inser sina känslor för dig förrän hon riskerar att förlora dig.
    Jag vet bara att jag inte orkade leva med känslorna av att han skulle kunna göra om det när som helst men bara bli bättre på att dölja sina spår. 

Dra av plåstret, för din egen skull. 
  • Anonym (Sofie)
    Anonym (Också otrogen) skrev 2018-01-21 12:37:24 följande:
    Jag tror inte hon tänker så eller är empatistörd. Jag vet att man fastnar i en ond cirkel där man konstant växlar mellan skam, skuld, ångest, total lycka och frihetskänsla, till hur sexigt elak man är och han skulle bara veta vilken slampa jag egentligen är tillbaks till ångest.   
    Du kallar dig "också otrogen", är det så dina känslor och resonemang går?
Svar på tråden Frun otrogen - igen...