Frun otrogen - igen...
Tycker synd om barnen,dig...hjärnan funkar bra hos dig? Vad är det för kvinna som knullar ?runt? även om det är en Ex. Lämna henne,du förtjänar nåt bättre
Tycker synd om barnen,dig...hjärnan funkar bra hos dig? Vad är det för kvinna som knullar ?runt? även om det är en Ex. Lämna henne,du förtjänar nåt bättre
Hallå alla i etern!
Jag har en fråga till de som orkar.
Min fru och hennes ex (älskaren) har systematiskt sagt till sina respektive, att de aldrig träffats på riktigt under sina två omgångar av dubbelliv.
Men jag har ett mail mellan de, där min fru skriver att hon önskar att hon kunde åka tillbaka i tiden och "se vad som hade hänt om hon inte lämnat hans lägenhet den där natten". (citat)
Denna informationen gav jag inte till hans fru, när jag träffade henne och berättade vad som pågått bakom våra ryggar.
Nu kan det vara att jag drivs lite av ett hämndbegär (det är ingen bra dag idag...), men vad tycker ni? Borde jag ge henne denna infon? Kan ni se att den gör nån nytta? Eller skada?
Det gäller att gå långsamt fram. Tänka igenom varje sak för sig. Men din tjej har ju lite att berätta för dig. Det ska komma ifrån hennes mun inte saker som du har listat ut själv. Hur det började? Vad fick henne att fortsätta? Hade hon inga skuldkänslor? Hur skulle hon känna om hon blev behandlad så här? Finns det något kvar att bygga på? Mm .Hur långt gick hon? (För du har ju uppgifter att kontrollera med) För ljuger hon är det inget att satsa på. Det ska bara 100 procent ärlighet. Det kommer vara en tuff tid för både dig och henne. För dig att få höra allt tråkigt. Men en läkningsprocess.
Du har nog andra frågor med att fråga frun.
Lycka till.
Ingen jag röstar på.
Tror du inte att jag gör det.
[quote=78520689][quote-nick]trogen smen skrev 2018-03-04 14:14:47 följande:[/quote-nick]Hon är troligt en opålitlig kvinna. Ingen kvinna att bilda familj med. Men jag har inte träffat henne. Så hundra är jag inte. Det är därför jag är lite mild i textvalet . Det finns andra som tar i istället.[/quote
Vi är överens