BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Där kom mensen!
Men tanken på att det är första mensen sen oktober och efter mitt missfall så känns det ändå rätt bra med en mens!
Jag fortsätter hoppas för resten av er som väntar!
Puss på er alla ??
Behöver HJÄLP tjejer!
Hade ÄL den 27:e december och efter några dagar kände jag några graviditetssymptomer! Tog en CB tidigt test igår ( första urinet ) och fick en jätte svagt POSITIVT resultat. ( bifogar bilder ) .
Idag tog en Apoteket gravtest ( EJ första urinet ) och det var NEG. Tänkte kanske är lite för tidigt, men kan inte hålla mig girls! Vill gärna bli gravid!
Help a girl out PLS!!
Om strecket är blått och inte grått är det nog positivt.
Men kan ju vara tidigt missfall på g om du fått flytningar nu. Hoppas inte!!
Svårt att se. Bilden är för mörk eller skuggat ljus för att tolka skulle jag säga.
Då kom mensen så hoppar in i feb
Stort grattis till era plus och håller alla tummar och tår för er andra som väntar!!
Sambon kom hem med ett digitalt test idag. Vågar man ta det imorgon på bim?
Wooow!! Stort grattis till dig!!
Sambon kom hem med ett digitalt test idag. Vågar man ta det imorgon på bim?
Har BIM den 16/1 enligt appar, förra månaden var mensen också enligt appar 4 dagar tidig, och nu idag har jag känt oerhört mycket värk längst ner i magen och speciellt ut mot sidorna... hoppas sååå att det är nått tecken på graviditet och inte att mensen ska dyka upp 4 dagar tidigt igen :(
Grattis!! Då är du på BIM+4? Några symtom?