BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Nu kom min mens. Två dagar innan jag trodde den skulle komma. Men det är inte så länge sen jag slutade med p-piller så kroppen behövde nog bara komma i fas igen. Ny tid för ÄL är 14/1 och BIM 29/1.
2018 ska bli vårt år tjejer! <3
Tempen gick upp imorse igen så kunde inte låta bli att ta ett nytt test, negativt! Att jag aldrig kan hålla mig. Nu har jag bara ett kvar så nu får jag nog vänta på att mensen dyker upp eller ta ett nytt tisdag eller onsdag!
ÄL + 11 BIM - 1
Hoppar in hära, bim-8/7. Ska ha beräknad ca 6-7 jan. Tog ett test bara för skojs skull,

men tycker mig ana ngt svagt, eller e min morgon syn så kass ????
Andra bilden!
Och där kom min mens... :( lycka till ni andra :)
Hej allihop.
Jag och min man väntade vår dotter som skulle fötts nu i februari men hon togs ifrån oss till himmelriket i slutet på oktober, har nu en änglardotter som heter Saga<3
Vi ska från och med i januari försöka bli gravida igen och få ett syskon till Saga, efter det värsta vi någonsin behövt gå igenom och fortfarande går igenom...
håller tummarna allt vad jag kan, grät floder för en vecka sedan då jag fick min mens trots att vi inte hade bestämt oss för att satsa igen, men nu är vi enade om att försöka igen. Hoppas på 2018 bebis<3
Nu kom min mens. Två dagar innan jag trodde den skulle komma. Men det är inte så länge sen jag slutade med p-piller så kroppen behövde nog bara komma i fas igen. Ny tid för ÄL är 14/1 och BIM 29/1.
2018 ska bli vårt år tjejer! <3
Ingen baby on board denna månaden, satsar på ÄL 13/1 och BIM 27/1, lycka till alla ni andra och grattis till er som plussat<3
Har skapat en tråd för oss som önskar ett syskon till våra små <3
Tempen gick upp imorse igen så kunde inte låta bli att ta ett nytt test, negativt! Att jag aldrig kan hålla mig. Nu har jag bara ett kvar så nu får jag nog vänta på att mensen dyker upp eller ta ett nytt tisdag eller onsdag!
ÄL + 11 BIM - 1