• ALY538

    Mest irriterande reklamen?

    Hej,

    Jag tycker mycket om att prata om reklamer. Jag tänkte fråga er vilken som är den mest irriterande reklamen som går just nu eller har gått på TV?

    Jag HATAR reklamen för någon drickyoghurt (minns ej märket). En ganska ny reklam är det:

    Man ser en trött, nyvaken man komma in i ett kök. Han öppnar kylskåpet och tar en flaska med den yoghurten i. Mannen börjar sedan skaka och dricker yoghurten. Då klarar han plötsligt av att bära minst tio barn, och förpackningarna visas sedan i bild och sen är reklamen typ slut?!!?!

    Tycker den reklamen är gjord som om man skulle vara trög, den är så larvig! Vet ni vilken jag menar?

    Vilken reklam stör ni er på?

    Mvh, /oscar.

  • Svar på tråden Mest irriterande reklamen?
  • Plingjiuimukm

    Kaboo.... Jag blir galen....vad säger de på reklamen??? Killen som hänger upp o ner säger ngt och mannen meed rösten säger, dont play with me kid, sen säger ngn antingen "actionsaw" eller " actually Saw" it is true.....

  • gröna
    2016 skrev 2017-12-19 22:17:02 följande:

    "Sejdenlakan, hur har du råd mä dä?" Pricerunner reklamen tycker jag iof är rätt rolig. Hittade nu att den blivit anmäld...


    Vadå anmäld?
  • Rosebud

    Tillhör de lyckliga som inte har nån teve. Fast man kommer inte undan helt ändå.

    Dels finns reklamen på internet, dels är det många som låter teven "stå på" lite här och var.

    Han som "låg på hundra cigg om dan och hade munnen full av snus" känns minst lika fjantig som Johan som blev kinkig av fel blöjmärke.

  • gröna

    Ja yoggireklamen är jättejobbig, kommenterade det med dejten men han tyckte det var jag som fattade.

    Och ägglossningstestreklamen är det för folk som vill ha inte vill ha sex så ofta så att de ska kunna ha koll på när de ska "offra sig" för att kunna få barn?

  • gröna
    gröna skrev 2017-12-27 13:10:31 följande:

    Ja yoggireklamen är jättejobbig, kommenterade det med dejten men han tyckte det var jag som fattade.


    Som INTE fattade.
  • fritil9
    gröna skrev 2017-12-27 13:10:31 följande:

    Ja yoggireklamen är jättejobbig, kommenterade det med dejten men han tyckte det var jag som fattade.

    Och ägglossningstestreklamen är det för folk som vill ha inte vill ha sex så ofta så att de ska kunna ha koll på när de ska "offra sig" för att kunna få barn?


    Har man svårt att bli gravid använder man sig av ägglossningstest, och speciellt om man ska tillexempel inseminera, då är det inte så lätt att bara ?ha sex?.
Svar på tråden Mest irriterande reklamen?