Efter dejten så svarar hon inte längre :(
Jag dejtar inte ofta, men var på en dejt för tre veckor sedan med en tjej som jag pratat med i över ett halvår via mejl och sms. Mer vänskapligt, men det var via en dejtingsida. När vi sedan väl träffades så gick mötet bra tycker jag, vi kunde prata med varann utan att det blev tyst och hade trevligt (det tyckte hon med). Vi fikade på stan bland annat.
När vi skildes åt efter 2 timmar så sa jag att vi får ses igen nån gång, och det ville hon med.
Efter tre dagar skrev jag till henne på sms och tackade för senast och undrade hur hon haft det sen sist typ. Men får inget svar. Efter 2 veckor skriver jag igen och frågar om allt är bra med henne för jag blir lite orolig att det hänt henne något eftersom hon inte skrivit tillbaks. Men jag får inget svar.
Jag är inte galet intresserad av henne, men hade hoppats att vi kunde vara vänner om det inte blev något mera.
Har någon varit med om något liknande att en dejt som man verkar ha en bra kontakt med efter dejten bara plötsligt totalignorerar en? Om det nu verkligen inte har hänt något tragiskt, vad kan det bero på att hon gör så tror ni? Ifall mitt verkliga jag inte föll henne i smaken när vi sågs, så hör det väl till vanlig hyfs att skriva det till mig och inte ignorera mig.