Har du varit otrogen?
Som fråga lyder, har du varit otrogen någon gång
Som fråga lyder, har du varit otrogen någon gång
Ja
Ja
Jag är otrogen just nu! Vi har sex här
Ganska många med andra ord. Det är nog rätt vanligt.
Nån gång under något förhållande eller det man är i nu?
I det förhållandet jag är nu
Har aldrig och kommer aldrig vara otrogen.
Usch och fy för otrogna människor - brist på empati och medkänsla. Hoppas ni själva drabbas.
Beror på. Hade ett " förhållande" med någon jag aldrig mött på nätet bara naivt och båda var omogna. Vi båda kände inte varann alls och jag hamnade i en sits där en man förgrep sig på mig som jag var inneboende hos. Det slutar med att jag tar initiativ att smeka han på magen och ta på han i två minuter för jag kände mig pressad att ställa upp det var bara psykfel å mig efter han förgrep sig på mig. Men sen avslutade jag tvärt å skrek att det är fel och vidrigt och att jag måste därifrån och ringde och sa till min pojkvän allt.
Eh..
En annan gång vart jag våldtagen på en fest min dåvarande kille hatade mig för det och träffade inte mig och undvek mig. Då hade jag tröst av en kille på nätet och vi flirtade men sen sa jag nej det är fel. Gjorde slut med min kille.
Det är det jag gjort. Jag har aldrig förstått hur man kommer längre än så utan att skammen tar över. Hur klär man av sig för någon annan t.ex? Hur kan man njuta av sex med någon annan? Hur kan man vilja kolla det hemligt och inte avslöja sanningen?
Otrohet är inget för mig det har min ungdom lärt mig.
Nej, det har jag inte varit.
Nej det har jag inte. Däremot har jag blivit bedragen.
Ja det har jag varit.
Nej, det har jag inte varit...........hittills
(Man 50 förövrigt)
Har aldrig och kommer aldrig vara otrogen.
Usch och fy för otrogna människor - brist på empati och medkänsla. Hoppas ni själva drabbas.
Oja det har jag varit flera gånger.
Men då räknar jag alla förhållandena även de man dejtat som ansåg man var otrogen för man dejtade andra
Jag är otrogen just nu! Vi har sex här
Har ett ganska vilt och fritt sexliv, skulle aldrig vara otrogen!
För mig skulle det inte vara hela världen om det kom fram att min man haft sex med en annan kvinna, jag tycker att sex är sex och känslor något helt annat.