• Anonym (Zig Natur)

Har du varit otrogen?

Som fråga lyder, har du varit otrogen någon gång

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du varit otrogen?
  • Anonym (attraherad)

Ganska många med andra ord. Det är nog rätt vanligt.

• Anonym (Hmm)

Nån gång under något förhållande eller det man är i nu?

• Anonym (Katarina)

I det förhållandet jag är nu

• Nojjig

Har aldrig och kommer aldrig vara otrogen.

Usch och fy för otrogna människor - brist på empati och medkänsla. Hoppas ni själva drabbas.

• Anonym (Y)

Beror på. Hade ett " förhållande" med någon jag aldrig mött på nätet bara naivt och båda var omogna. Vi båda kände inte varann alls och jag hamnade i en sits där en man förgrep sig på mig som jag var inneboende hos. Det slutar med att jag tar initiativ att smeka han på magen och ta på han i två minuter för jag kände mig pressad att ställa upp det var bara psykfel å mig efter han förgrep sig på mig. Men sen avslutade jag tvärt å skrek att det är fel och vidrigt och att jag måste därifrån och ringde och sa till min pojkvän allt.

Eh..

En annan gång vart jag våldtagen på en fest min dåvarande kille hatade mig för det och träffade inte mig och undvek mig. Då hade jag tröst av en kille på nätet och vi flirtade men sen sa jag nej det är fel. Gjorde slut med min kille.

Det är det jag gjort. Jag har aldrig förstått hur man kommer längre än så utan att skammen tar över. Hur klär man av sig för någon annan t.ex? Hur kan man njuta av sex med någon annan? Hur kan man vilja kolla det hemligt och inte avslöja sanningen?

Otrohet är inget för mig det har min ungdom lärt mig.

• Anonym (Jo)

Nej, det har jag inte varit.

• Anonym (Fia)

Nej det har jag inte. Däremot har jag blivit bedragen.

• Anonym (Zig Natur)

Nej, det har jag inte varit...........hittills
    (Man 50 förövrigt)

• Anonym (Äh)
    Nojjig skrev 2017-12-25 10:23:55 följande:

Har aldrig och kommer aldrig vara otrogen.

Usch och fy för otrogna människor - brist på empati och medkänsla. Hoppas ni själva drabbas.

För mig skulle det inte vara hela världen om det kom fram att min man haft sex med en annan kvinna, jag tycker att sex är sex och känslor något helt annat.
  • BossHoss

Oja det har jag varit flera gånger.

Men då räknar jag alla förhållandena även de man dejtat som ansåg man var otrogen för man dejtade andra 

• Anonym (spegel)
    Anonym (Äh) skrev 2017-12-28 11:32:09 följande:
    För mig skulle det inte vara hela världen om det kom fram att min man haft sex med en annan kvinna, jag tycker att sex är sex och känslor något helt annat.
    Otrohet handlar inte om sex, otrohet handlar om svek och lögner. Varför skulle man vilja leva med någon som sviker och ljuger?
  • Anonym (spegel)
    Ja så skrev 2017-12-21 14:53:02 följande:

Jag är otrogen just nu! Vi har sex här

Ni måste ha ett väldigt tråkigt sexliv in du sitter och skriver samtidigt som du knullar....typ... säg till när du är klar älskling.
  • Anonym (Mrs Prefect)

Har ett ganska vilt och fritt sexliv, skulle aldrig vara otrogen!

• Anonym (Thy)
    Anonym (Äh) skrev 2017-12-28 11:32:09 följande:

Otrohet handlar om att du gör det du vet är oacceptabelt enligt din partners gränser, sex är inte otrohet för alla. Det är inte det för dig verkar det som vilket är helt okej, men det gäller att du vet hur din partner känner om saken det är där gränsen mellan frihet och otrohet går.
Svar på tråden Har du varit otrogen?