• Anonym (...)

Pojkvän ger sin lön till mamman!?

Jag vet inte om det bara är jag som överreagerar eller om jag har all rätt i världen att känna så som jag gör.

Varje lön min pojkvän får ger han till sin mamma. Varje jävla gång.

Enligt honom ger han lönen till henne eftersom han inte kan hålla i pengar. Och hans mamma tar såklart emot pengarna eftersom hon är pengargalen. Det är även hon som är på honom jätte mycket när han får lön att han ska ge henne pengarna.

Alltså vi har varit ihop nu i 4 år. Ska det vara så här när vi är gifta? Att hans mamma ska få hans lön? Hans lön ligger på cirka 25 tusen kronor.

Idag när jag var hemma hos hans mamma på besök ringde han henne och frågade efter sin pin kod eftersom han hade glömt bort den och hon hade tydligen skrivit ned den på ett papper.

Hon gick till andra rummet och jag hörde hur hon sade till honom : Koden är **** Jag kan inte säga det högt eftersom (mitt namn) är här på besök.

Jag kände mig jätte kränkt!!!!

Jag skiter väl fullständigt i hans kod? Trodde hon jag skulle stjäla hans pengar som hon gör? Det klar , hon vill ha hans pengar för sig själv.

Och nu igen denna månaden ska hans lön till henne.

Jag sa även till honom att jag hörde vad hans mamma sa i det andra rummet idag.

Han säger att koder är privata och att hon har rätt att göra så som hon gjorde.

Allting känns så konstigt och jätte jobbigt att ha det så här.

Och nej, för er som undrar så bor han inte hos sin mamma. Han har egen lägenhet och jag har egen lägenhet men vi sover hos mig mest.

Jag vet inte ens hur jag ska känna? Överreagerar jag? Ska jag ens bry mig? Hade ni brytt er? Hur hade ni känt?

Han är i övrigt 31 år.

• Svar på tråden Pojkvän ger sin lön till mamman!?
  • Anonym (God man)

Låter som om en God Man skulle vara säkrare.

• Nassau
    Anonym (...) skrev 2017-12-21 23:14:24 följande:

Jag vet inte om det bara är jag som överreagerar eller om jag har all rätt i världen att känna så som jag gör.

Varje lön min pojkvän får ger han till sin mamma. Varje jävla gång.

Enligt honom ger han lönen till henne eftersom han inte kan hålla i pengar. Och hans mamma tar såklart emot pengarna eftersom hon är pengargalen. Det är även hon som är på honom jätte mycket när han får lön att han ska ge henne pengarna.

Alltså vi har varit ihop nu i 4 år. Ska det vara så här när vi är gifta? Att hans mamma ska få hans lön? Hans lön ligger på cirka 25 tusen kronor.

Idag när jag var hemma hos hans mamma på besök ringde han henne och frågade efter sin pin kod eftersom han hade glömt bort den och hon hade tydligen skrivit ned den på ett papper.

Hon gick till andra rummet och jag hörde hur hon sade till honom : Koden är **** Jag kan inte säga det högt eftersom (mitt namn) är här på besök.

Jag kände mig jätte kränkt!!!!

Jag skiter väl fullständigt i hans kod? Trodde hon jag skulle stjäla hans pengar som hon gör? Det klar , hon vill ha hans pengar för sig själv.

Och nu igen denna månaden ska hans lön till henne.

Jag sa även till honom att jag hörde vad hans mamma sa i det andra rummet idag.

Han säger att koder är privata och att hon har rätt att göra så som hon gjorde.

Allting känns så konstigt och jätte jobbigt att ha det så här.

Och nej, för er som undrar så bor han inte hos sin mamma. Han har egen lägenhet och jag har egen lägenhet men vi sover hos mig mest.

Jag vet inte ens hur jag ska känna? Överreagerar jag? Ska jag ens bry mig? Hade ni brytt er? Hur hade ni känt?

Han är i övrigt 31 år.

Om hon nu gör ett bra jobb med pengarna bör du vara tacksam. Hur mycket har hon skapat åt honom?
  • Nassau
    Anonym (God man) skrev 2017-12-21 23:16:40 följande:

Låter som om en God Man skulle vara säkrare.

Nej, en sådan kostar pengar. Mamman gör sitt jobb gratis.
  • Nassau

Angående att hon inte ville att du skulle höra koden så är det självklart. Däremot var det osmidigt av henne att du hörde.

• Jemp

Det ang koden hade jag nog inte brytt mig ok men resten låter ju jättekonstigt.

Vad säger han själv om saken? Vad har han för framtidsplaner och varför kan han inte hålla i sina egna pengar? Jag hade också börjat fundera över hur det påverkar er framtid. Tar mamman pengarna eller förvaltar hon dem åt honom?

• Anonym (...)
    Nassau skrev 2017-12-21 23:19:05 följande:

Är hans lägenhet bostadsrätt eller hyresrätt?

Hyresrätt. Vad menar du att hon skapat till honom??
  • Anonym (Wildrat)

Ni är gifta men han är din pojkvän och ni bor inte ihop? Tror ni har större problem än att han inte är avnavlad än.

• Anonym (...)
    Jemp skrev 2017-12-21 23:22:22 följande:

Det ang koden hade jag nog inte brytt mig ok men resten låter ju jättekonstigt.

Vad säger han själv om saken? Vad har han för framtidsplaner och varför kan han inte hålla i sina egna pengar? Jag hade också börjat fundera över hur det påverkar er framtid. Tar mamman pengarna eller förvaltar hon dem åt honom?

Vad hon gör med pengarna vet jag inte !!! En gång frågade han efter sina pengar eftersom han behövde 1000 kronor men hon nekade honom.

Han slösar pengar. Han kan nog inte spara.
  • Anonym (...)
    Anonym (Wildrat) skrev 2017-12-21 23:24:14 följande:

Ni är gifta men han är din pojkvän och ni bor inte ihop? Tror ni har större problem än att han inte är avnavlad än.

Var har du läst att vi var gifta ???
Svar på tråden Pojkvän ger sin lön till mamman!?