Vad blir kvinnor kåta av?
Ja...vad gör dig kåt? Är det en man som väcker din kåthet eller kan du bli kåt helt av dig själv? Eller....blir du aldrig kåt utan det är något som genereras när du är halvvägs in I sexet?
Berätta
Ja...vad gör dig kåt? Är det en man som väcker din kåthet eller kan du bli kåt helt av dig själv? Eller....blir du aldrig kåt utan det är något som genereras när du är halvvägs in I sexet?
Berätta
Av ärliga män, och att de inte har flera kvinnor på gång samtidigt.
Jag kan bli kåt av mig själv på någons utseende som t ex långt hår på killar men sen måste killen besvara det sexuella intresset och kåta upp mig med ord och handling. Han måste våga uttrycka sin åtrå och få mig att känna mig utvald och bekräftad. Blir kåt på att han visar att han vill ha mig och att han berättar vad han vill göra med mig och att han kan ta för sig i sängen och är intresserad av min kropp och min njutning. Han ska vara kärleksfull och öm utan att vara klängig.
Av ärliga män, och att de inte har flera kvinnor på gång samtidigt.
Att mannen uppskattar hela mig, har respekt för mig och gärna gör något utöver det vanliga, kanske till och med en uppoffring för att jag ska trivas. Det är därför kvinnor uppskattar "romantiska" gester som månskenspromenader, champagne etc. Men även vardagliga saker, mannen städar hela huset för min skull, det tänder jag på!
Jag kan bli kåt av mig själv på någons utseende som t ex långt hår på killar men sen måste killen besvara det sexuella intresset och kåta upp mig med ord och handling. Han måste våga uttrycka sin åtrå och få mig att känna mig utvald och bekräftad. Blir kåt på att han visar att han vill ha mig och att han berättar vad han vill göra med mig och att han kan ta för sig i sängen och är intresserad av min kropp och min njutning. Han ska vara kärleksfull och öm utan att vara klängig.
Jag blir väldigt kåt när Finland krossar Sverige i ishockey varje år.
Jag blir också kåt när jag träffar killar med små kukar. Jag hatar stora skit-kukar.
Att mannen uppskattar hela mig, har respekt för mig och gärna gör något utöver det vanliga, kanske till och med en uppoffring för att jag ska trivas. Det är därför kvinnor uppskattar "romantiska" gester som månskenspromenader, champagne etc. Men även vardagliga saker, mannen städar hela huset för min skull, det tänder jag på!
Precis, att få känna sig utvald och speciell, och det ska vara äkta. Som det är nu, så känner man sig ofta som en i raden.
Jisses, jag kan bli kåt av många olika anledningar. Och mitt underliv lever även sitt eget liv och beslutar sig ibl för att dra igång på högvarv utan förvarning, och då ibl vid ganska opassande tillfällen... ... Med vänlig hälsning, Pentra
Vänta nu lite. Det där tror jag inte på.
Föreställ dig att vi träffas du och jag. Jag har ingen annan och du har anledning att vara övertygad om det också. Sen räcker det med att jag är ärlig mot dig? Föreställ dig att jag är ärlig och sager att du är lite tjock och har flottigt hår? Blir du kåt då?