Inlägg från: Anonym (Katarina) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Katarina)

Han har köpt en knulldocka!!!

Han är nog sugen på en annan kvinna. Ser på porrfilm på jobbet. Cammar och chattar sex samtidigt som han använder dockan. Det är vad jag tror

• Anonym (Katarina)

Han cammar på Skype/kik samtidigt som han knullar dockan. Det är jag säker på.

• Anonym (Katarina)

Varför skulle han annars ha dockan på jobbet

• Anonym (Katarina)

Han kan ju i alla fall inte jobba med någon mer på sitt kontor. I så fall med nån mer som gillar dockan .Internet har de flesta. Eller ?

• Anonym (Katarina)

Eller är hans jobb långt ut i ödemarken eller i en ladugård?

• Anonym (Katarina)

Nåt skumt är det när han gömmer en knulldocka på jobbet o till o med har sin frus bh med sig. Låter helt sjukt.

• Anonym (Katarina)

Vad dum du är . Skäms på dig. Det är vad jag tror. Säger inte att det är så.

• Anonym (Katarina)
    dream on skrev 2017-12-23 12:02:30 följande:

Lider du av tangentbordsdemens eftersom du upprepar samma påstående om igen? Eller vill du bara vara säker på att ditt paket med extra julångest till TS kommer fram i tid? Han kanske bara blir kåt på att en knulldocka är tabu. Han kanske gillar silikon. Finns väl lika många möjliga förklaringar till beteendet som det finns folk som kan tänka sig att använda docka som sexhjälpmedel. Låter inte det du beskriver jävligt invecklat för övrigt?

Har du själv en knulldocka kanske
  • Anonym (Katarina)

Helt ok att män har sexleksaker. Jag har en stor dildo i byrå lådan. Det vet min man om . Men när man glömmer leksakerna är det nåt som inte stämmer. Feminist är det minsta jag är

• Anonym (Katarina)

Gömmer sexleksakerna menar jag. Då är det nåt som är hemligt

• Anonym (Katarina)
    dream on skrev 2017-12-23 15:33:12 följande:

Nä men jävligt mycket julångest eftersom jag inte varit snäll i år ( heller).

Ett dag kvar att va snäll då
  • Anonym (Katarina)
    Kirenaj68 skrev 2017-12-23 19:17:09 följande:

Han kanske ville pröva på något annat än sin levande docka. Omväxling förnöjer, vet la du?

Vem är du kineraj68?
  • Anonym (Katarina)
    Kirenaj68 skrev 2017-12-23 19:17:09 följande:

Han kanske ville pröva på något annat än sin levande docka. Omväxling förnöjer, vet la du?

Ditt namn känns bekant kineraj 68
  • Anonym (Katarina)
    Anonym (fenton) skrev 2017-12-24 09:09:25 följande:

Vem är du Katarina?

Vem frågar?
  • Anonym (Katarina)
    Anonym (Fuffens) skrev 2017-12-27 07:07:27 följande:

Tror tyvärr också att det ligger något i detta.... :s Sexchattar med andra och fantiserar med dem, samtidigt som han håller på med dockan. Därför den är på jobbet och därför som han undanhållit den och blir så pass skamsen... för han vet att han gör annat "värre samtidigt. Så tror jag också.

• Anonym (Katarina)
    Kirenaj68 skrev 2017-12-28 03:47:31 följande:

Tittar in här då och då

Ja det har jag sett och jag vet vem du är
Svar på tråden Han har köpt en knulldocka!!!