• Canadasvensk

Han har köpt en knulldocka!!!

wysiwyg skrev 2017-12-23 13:46:00 följande:
    Katastrof! Karl'n är ju ett pervo!! Skilsmässa!!!

Allvarligt talat, det här var något av det löjligaste jag läst här på länge. Det är väl ingen skillnad på en "*****docka" (att skriva könsord finner jag både osmakligt och ger mig intryck av att skribenten nog har en begränsad vokabulär), båda är sexleksaker, ingen är en verklig människa. 

TS! Många människor; kanske de flesta (dock inte jag, jag gillar inte "gör-det-själ-metoden") , har som andra skrivit ett "eget" sexliv. Det behöver inte betyda att de inte tänder på partnern eller att de upplever att samlivet är dåligt. Och det är bara tramsigt att kalla det otrohet, då är det väl otrohet att titta på en vacker kvinna en snygg man på TV eller ha en dröm om någon. Att någon "smyger" med vissa saker tycker jag är förståeligt, dels har jag en känsla av att mannen visste hur reaktionen skulle bli; TS ger intryck av att vara en kvinna som lätt överreagerar ("jag är i chock", "den sjuke j*****n", massor av utropstecken). Hade du varit en "sjuk j****" om du haft en dildo? Självklart inte. Jag hade förstått reaktionen om det hade varit en docka som föreställde ett barn, men barn brukar sällan ha BH så det verkar det inte ha varit.

Det här resonemanget om att det är skillnad på docka och dildo tror jag är från kvasifeminister som tycker att allt går an för en kvinna, en man får inte göra någonting. Allt ska vara strikt jämställt; men mannen ska betala notan, hålla upp dörrar e.t.c. Sådana som ni gör att många, däribland jag, inte kallar oss feminister då ordet fått dåligt rykte.

TS! Det är en docka. Den är inget hot mot dig. Så länge din man inte slutar ha samlag med dig och bara vill ha det med dockan är det väl inga problem. Skulle dockan mot all förmodan mopsa upp dig har du ju ett par alternativ.Presentera den; som föreslaget, för svärföräldrarna. Om du inte gillar svärmor kan ju dockan bli din "stand in" och de kan ha mysiga tjejträffar. Eller så kanske svärfar blir intresserad... Du kan också klä ut den till tomten! En äkta [kvasi]feminist bör anse att även kvinnor kan vara tomtar. Och många av dem är det ju också...

God Jul!Naturligtvis har ingen någon skyldighet att "redovisa" sig för en främling, men att bara säga "jag bara tycker det" ger ett ganska juvenilt intryck. Lite som en liten unge som står med armarna i kors och envist svarar "därför!". Den sista meningen är också otroligt barnslig, du är inte så gammal antar jag.

Men kanske har du helt enkelt inte förmågan att förklara dig; och det vore ju tråkigt för dig.

God Jul!
    Bästa svaret jag läst i denna tråden!!!  Cool
  • Canadasvensk
    Anonym (Lex) skrev 2017-12-28 20:53:16 följande:

Vilken dålig kvinnosyn han har din man!
    Nej det är inte samma sak som att ha en dildo.
    Prata med honom om hans kvinnosyn och få honom att se att det är fel att ha en sådan sexdocka. Har han sex med den på arbetstid eller "jobbar han över" när han har sex med den? Finns det andra anställda som också får använda den som en jobbförmån? 

Hahahaha dålig KVINNOSYN!? Varför då? För att han knullar med en docka?

Dockan kanske ser ut som en man. Har han dålig mansyn då?? Eller kanske dockan är könsneutral. Kanske rent ut ser ut som en hen (höna)? Blir han djurplågare då??

Nog för att det kan låta lite mysko att knulla en docka men inte fan gör det honom till en kvinnohatare... Solig

Föresten när knullar du själv? Inte på arbetstid får jag hoppas! Nej det ska vara innan det är dax att sova om med lampan släckt! Allt annat är äckligt och kvinnoförnedrande... Tungan ute
Svar på tråden Han har köpt en knulldocka!!!