Inlägg från: Anonym (Finns) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Finns)

Varför kommer jag inte?

Finns tyvärr kvinnor som är väldigt okänsliga i underlivet och behöver mycket stimulans för att komma. Själv kan jag nästan bara komma med vibrator på klitoris - enstaka gånger går det med egna fingrar om jag kollar porr men orgasmen blir inte alls särskilt stark då. Har varit sexuellt aktiv i nästan tjugo år och det har aldrig funkat att en kille fått mig att komma. Väldigt svårt att komma när min man är med över huvud taget trots att jag älskar honom.

Mina nervtrådar är nog felgängade tyvärr och jag får prestationsångest om att jag kanske inte skulle kunna komma trots användande av vibrator när han är med. Pga detta har vi nästan aldrig sex då det knappt ger mig något. Det behöver ju inte alls vara något fel på dig och du ska inte känna att du ska få orgasm för HANS skull men bara så du vet att det förekommer att en del kvinnor har jättesvårt för att komma med en man närvarande.

• Anonym (Finns)
    Anonym (fabulous) skrev 2017-12-26 09:51:20 följande:

Jag har haft aktivt sex i fasta relationer i 30 år och jag har kommit vaginalt totalt kanske 8 gånger eller så när jag har varit väldigt nykär och kåt.

Jag anser mig inte överhuvudtaget vara "okänslig" eller liknande, tvärtom är min klitoris så känslig så ingen man får beröra den för det gör direkt ont! Massage genom hudvecket är max vad han får göra, klitoris rattar jag själv.

När jag var gravid blev det ökad blodgenomströmning i både bröst och underliv, då fick jag rena bröstorgasmer i några månader- det var häftigt! 

Men lägg ner allt negativt om att ni skulle var okänsliga för att ni inte kommer av in-ut, det är bara trams.

Däremot är det väldigt skönt och hjälper min orgasm när mannen sticker in fingret och masserar rätt punkt på "magsidan" av slidan, den omtvistade g-punkten. Han kan i princip tvinga mig att att komma då om vi har långt förspel först (och jag inte tänker på helt fel saker).

Öva er på att gå in i era fantasier tjejer och få männen att göra saker som stöttar fantasin, hjärnan är det mest effektiva  sexualorganet. Ihop med klitorisstimulans blir det fyrverkerier för de flesta med lite övning.

Jag skrev om okänsligt underliv men syftade INTE på vaginal orgasm - jag kan alltså inte få klitorisorgasm heller om min man är med och endast med vibrator. Någon enstaka gång en fjuttig orgasm med fingrar på klittan men då bara om jag kollar på porr. Jag älskar min man och känner mig trygg med honom men det funkar ändå inte. TS säger dock att hon enkelt kommer i enrum så hon verkar inte ha okänslig klitoris.
Svar på tråden Varför kommer jag inte?