• Anonym (Anonym)

Varför kommer jag inte?

Hej, jag är en tjej på 16 år som lever med en pojkvän sedan 6 månader tillbaks ungefär. Vi är väldigt bekväma med varandra och har varit vänner hur länge som helst. Ändå är jag världens känsligaste person när der kommer till sex. Börjar gråta direkt när ämnet kommer upp för att jag skäms så mycket över att inte komma. Tidigare förhållanden har impregnerat i min hjärna att KILLEN kommer vid sex, INTE tjejen. Men nu vill jag kunna göra det, och det känns jobbigt för mig att inte kunna ge honom det. Har fejkat i typ 3 månader men jag berättade det sen och bad honom att läsa på om kvinnlig orgasm vilket han gjort, utan framsteg dock. HAr någon tips för vad jag borde göra? Lämna? Försöka mer? Har varit sexuellt aktiv sedan 15 års ålder med ca 5 killar, alla idioter. Är rädd att min sexlust ska försvinna helt, men samtidigt älskar jag honom jättemycket, och han gör mig sjukt kåt!

• Svar på tråden Varför kommer jag inte?
  • Anonym (Hj)

Jag lärde mig inte att komma förän jag var nästan 30! Och är väldigt okänslig där nere, måste ha en jätte stark vibrator samtidigt som killen är i och samtidigt som jag kniper om killens penis. Ett tips, lycka till ????

• Anonym (Anonym)
    Hzbdtshscs skrev 2017-12-24 00:15:44 följande:

Vad jobbigt!! Försök att busa till det och inte gör så stor grej av det, så kanske det blir lättare med tiden att slappna av. Rollspel, ?platsorientering? eller leksaksmaraton kan krydda till det hela lite så man glömmer bort stressen. Njut att ni KAN ha sex, och får man orgasm så är det en bonus.

Får tänka lite positivt så kanske saker blir bättre:) har grävt ner mig lite i ångesten kring detta nu men som du säger har jag turen att få ha sex med någon jag älskar. De ska ju faktiskt ibte behöva vara ett jobbigt ämne, utan ett roligt
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Hj) skrev 2017-12-24 00:44:50 följande:

Jag lärde mig inte att komma förän jag var nästan 30! Och är väldigt okänslig där nere, måste ha en jätte stark vibrator samtidigt som killen är i och samtidigt som jag kniper om killens penis. Ett tips, lycka till ????

Tack! Men vibratorer har inte funkat för mig vid sex tyvärr. Gillar förspel och blir kåt då men så fort han stoppar I den så är ju sexet i princip över för mig och då hjälper inte vibratorer, har testat:(
  • Anonym (Mongo)

Kan du inte få dig själv att komma så ska du inte lägga över ansvaret på din kille. Ni är unga och ingen är proffs i början. Jag tycker nog att du ska utforska själv först utan din kille. Försök ta det avslappnat och bara prova olika metoder för att se vad som känns skönt och vad som inte gör det. Ska du prova med olika leksaker så hade jag lagt pengarna på en Hitachi Magic Wand eller ännu hellre en Womanizer. Wanden är klart lättare att använda dock eftersom den inte kräver speciellt mycket precision. Men med en Womanizer har jag lyckats få frun från noll, dvs utan förspel eller någon annan uppvärmning, till orgasm på mindre än tre minuter.

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Mongo) skrev 2017-12-24 12:22:56 följande:

Kan du inte få dig själv att komma så ska du inte lägga över ansvaret på din kille. Ni är unga och ingen är proffs i början. Jag tycker nog att du ska utforska själv först utan din kille. Försök ta det avslappnat och bara prova olika metoder för att se vad som känns skönt och vad som inte gör det. Ska du prova med olika leksaker så hade jag lagt pengarna på en Hitachi Magic Wand eller ännu hellre en Womanizer. Wanden är klart lättare att använda dock eftersom den inte kräver speciellt mycket precision. Men med en Womanizer har jag lyckats få frun från noll, dvs utan förspel eller någon annan uppvärmning, till orgasm på mindre än tre minuter.

Jag har dock INGA problem med det när jag är ensam, då kommer jag durekt men när jag/min kille gör samma saker bara funkar det inte så jag har koll på vad jag gillar och inte, utan problemet är att jag inte kan känna att det är skönt när han är med:/
  • Anonym (Testa...)

Kan ni inte testa med att onanera ihop? Då ser han också hur du gör när du är ensam. Kanske enklare för dig när du får styra helt själv. En början i alla fall!

• Puppetmaster
    Hzbdtshscs skrev 2017-12-23 23:48:30 följande:
    Kanske en mental spärr, för att du tänker för mycket istället för att slappna av? Istället för att han ska kämpa för att ge dig en orgasm, njut under själva akten istället.
    Bra svar. Konsten är att slappna av. Inte fokusera på orgasm eller utlösning utan bara njuta och ha det skönt. 
    Som med allt annat krävs det tiotusen timmar för att bli proffs (skoja). 
    Men ett visst korn av sanning här ovan. Det tar tid att bygga upp ett tillfredsställande sexliv. Tillit, respekt och förståelse tillhör de viktigaste av ingredienser. 
    Så mitt råd är att fortsätta lära er mer - dels om er själva och om sex i stort. Utforska. Låt det ta tid. 
    Stressa inte. 
    Så vill jag tillägga att manlig utlösning och manlig orgasm inte är samma sak. Gissningsvis har han aldrig fått orgasm med TS heller. 
  • Anonym (fabulous)

Jag har haft aktivt sex i fasta relationer i 30 år och jag har kommit vaginalt totalt kanske 8 gånger eller så när jag har varit väldigt nykär och kåt.

Jag anser mig inte överhuvudtaget vara "okänslig" eller liknande, tvärtom är min klitoris så känslig så ingen man får beröra den för det gör direkt ont! Massage genom hudvecket är max vad han får göra, klitoris rattar jag själv.

När jag var gravid blev det ökad blodgenomströmning i både bröst och underliv, då fick jag rena bröstorgasmer i några månader- det var häftigt! 

Men lägg ner allt negativt om att ni skulle var okänsliga för att ni inte kommer av in-ut, det är bara trams.

Däremot är det väldigt skönt och hjälper min orgasm när mannen sticker in fingret och masserar rätt punkt på "magsidan" av slidan, den omtvistade g-punkten. Han kan i princip tvinga mig att att komma då om vi har långt förspel först (och jag inte tänker på helt fel saker).

Öva er på att gå in i era fantasier tjejer och få männen att göra saker som stöttar fantasin, hjärnan är det mest effektiva  sexualorganet. Ihop med klitorisstimulans blir det fyrverkerier för de flesta med lite övning.

• Anonym (Finns)
    Anonym (fabulous) skrev 2017-12-26 09:51:20 följande:

Jag har haft aktivt sex i fasta relationer i 30 år och jag har kommit vaginalt totalt kanske 8 gånger eller så när jag har varit väldigt nykär och kåt.

Jag anser mig inte överhuvudtaget vara "okänslig" eller liknande, tvärtom är min klitoris så känslig så ingen man får beröra den för det gör direkt ont! Massage genom hudvecket är max vad han får göra, klitoris rattar jag själv.

När jag var gravid blev det ökad blodgenomströmning i både bröst och underliv, då fick jag rena bröstorgasmer i några månader- det var häftigt! 

Men lägg ner allt negativt om att ni skulle var okänsliga för att ni inte kommer av in-ut, det är bara trams.

Däremot är det väldigt skönt och hjälper min orgasm när mannen sticker in fingret och masserar rätt punkt på "magsidan" av slidan, den omtvistade g-punkten. Han kan i princip tvinga mig att att komma då om vi har långt förspel först (och jag inte tänker på helt fel saker).

Öva er på att gå in i era fantasier tjejer och få männen att göra saker som stöttar fantasin, hjärnan är det mest effektiva  sexualorganet. Ihop med klitorisstimulans blir det fyrverkerier för de flesta med lite övning.

Jag skrev om okänsligt underliv men syftade INTE på vaginal orgasm - jag kan alltså inte få klitorisorgasm heller om min man är med och endast med vibrator. Någon enstaka gång en fjuttig orgasm med fingrar på klittan men då bara om jag kollar på porr. Jag älskar min man och känner mig trygg med honom men det funkar ändå inte. TS säger dock att hon enkelt kommer i enrum så hon verkar inte ha okänslig klitoris.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Testa...) skrev 2017-12-26 09:40:54 följande:

Kan ni inte testa med att onanera ihop? Då ser han också hur du gör när du är ensam. Kanske enklare för dig när du får styra helt själv. En början i alla fall!

Också något vi provat. Jag har onanerat när han sover, utan att han vet och även då går de inte, även om jag gör som jag gör ensam:/
  • Anonym (Hj)
    Anonym (Anonym) skrev 2017-12-24 10:26:24 följande:

Tack! Men vibratorer har inte funkat för mig vid sex tyvärr. Gillar förspel och blir kåt då men så fort han stoppar I den så är ju sexet i princip över för mig och då hjälper inte vibratorer, har testat:(

Okey så synd, jag brukar dock aldrig ha det innan utan bara på slutet när det vart gött ett tag. Men behöver lixom en extra kick på slutet och det viktigaste då är att knipa. Hoppas du hittar något annat sätt.
Svar på tråden Varför kommer jag inte?