Gå på dejt i hm-kläder?
Jaha, söker kvinnor män som vill ha dig för dina kläder nu för tiden? Vilken attraktiv man det måste vara som ställer krav hur dyra kläder du måste äga, själv mötte jag min partner i regn-kläder och äger inget plagg dyrare än 400 kr.
Ju billigare jag kommer undan desto bättre, mina höga stövlar som är 2-3 år gamla kostade 10 riksdaler i secondhand, jag väljer kläder efter hur de ser ut, inte efter märket de har, eller trenden som gäller, märken gör kläder fula tycker jag. Opersonligt/ för osäkra människor och då blir man bara en som ser ut precis som alla andra, fruktansvärt trist enligt mig.
Jag tycker det snyggaste man kan bära är det DU själv VILL ha för man skiner i det man trivs i och känner sig supersnygg (och det märker männen på dig med believe me)
Det märks när en person klär sig efter andras förväntningar och du ser väldigt platt ut som person när du MÅSTE ha det andra har.
Jag såg en dejt-coach på Youtube som visade vilka plagg ALLA kvinnor ska bära för att bli omtyckt på en dejt, 98% var kläder som hade fått mig hemskt ful och osäker eftersom inget av de var jag. Så jag säger bullshit att det finns en regel hur man ska se ut, följ dina egna riktlinjer istället. Visa på självförtroende!