Inlägg från: Sindriel |Visa alla inlägg
  • Sindriel

BF September 2018

Annkarask skrev 2017-12-30 16:09:14 följande:

Om det är någon mer som vi hänga med i FB gruppen så skriv er mailadress ( viktigt att det är samma som ni kopplat till ert FB konto) ni kan skriva den i ett privat meddelande till mig genom att klicka på mitt namn. (Funkar enbart på hemsidan familjeliv.se och inte via appen tror jag) Om ni inte får det att funka så skriv er mailadress i tråden.

FB gruppen är helt hemlig så går inte att söka på.

Hej!

Jag går gärna med i Facebook gruppen. :) rocker_girl_90@hotmail.com

27 år, gravid med 3:e barnet beräknat 6-8 september. Beroende på vilken app jag tittar på ;)
  • Sindriel
    Papillon93 skrev 2018-01-03 09:38:05 följande:

Hej på er! Jag hoppar in här!

Plussade på nyårsaftons morgon. Graviditeten är inte planerad, så vi är chockade, mest min sambo. Lite halvsegt såhär i början att prata om det, någon som är/varit i samma sits?

Jag har dock längtat efter barn i flera år, men känns overkligt nu efter alla negativa graviditetstest man tagit i sina dagar... haha.

Jag fyller 25 i år och bor i Jönköping. Bf är beräknat enligt NC den 12/9.

Hej!

Här vart det inte heller planerat så kom lite som en chock för oss också. Sambon tar det så där bra. Tredje barnet för oss. Hur hanterar din sambo det?
  • Sindriel
    Papillon93 skrev 2018-01-03 15:58:52 följande:

Ja, alltså, han han nog börjat smälta det lite. Min kompis var här idag med sin lilla bebis och då sa hon ?heeeej farsan!? när han kom hem. O då log han i världens största leende. Så nog är han lite stolt, men vågar nog inte erkänna det än. Jag har bett honom att prata med någon kompis eller så, så hoppas han har gjort det idag på jobbet. :)

Jag låter honom smälta det och pratar liiiite om det varje dag. Han är dock precis som vanligt mot mig, jag var rädd att han skulle bli arg eller beskylla mig. Så det känns skönt.

Hur går det för dig?

Skönt att han verkar komma över chocken lite. Första barnet kan vara lite läskigt innan man landar i det. :)

Här har det vart lite tyst å han har mest bara svarat på tilltal men startade själv ett samtal idag så kanske är på väg att vända. Han tycker inte det är läge för en till nu men "din kropp ditt val". Låter han va å smälta det nu ett par dagar så får vi se. Tar inte aktivt upp det men döljer det inte heller.
  • Sindriel
    LisMaja skrev 2018-01-25 18:25:46 följande:

Vågar inte gå med i den fb-gruppen än.

Har inte outat för familj/vänner och ännu mindre på jobbet. I den där gruppen kan andra se.ä medlemmar, jag vill inte att någon ska få reda på det på fel sätt. Jag avvaktar tills efter ul och att jag har berättat för alla berörda.

Gruppen du ser när du söker på fb är inte vår. Vår grupp är hemlig och syns bara av medlemmar. Kan ej söka efter den och vänner ser inte att du är med i den. ????
  • Sindriel
    Sindriel skrev 2018-01-25 18:47:35 följande:

Gruppen du ser när du söker på fb är inte vår. Vår grupp är hemlig och syns bara av medlemmar. Kan ej söka efter den och vänner ser inte att du är med i den. ????

:)* Skulle det va. Inte massa frågetecken.
  • Sindriel
    Annkarask skrev 2018-01-25 02:32:45 följande:

Hej igen! Skriver lite då och då för att alla ska ha möjlighet att se :). Vill ni gå med i vår superhemliga Facebookgrupp för bf september (som ingen kan söka fram och inga av era vänner ser) så skicka er mailadress till mig (den som är kopplad med ert FB konto) via ett privat meddelande till mig. Lättast är att klicka på mitt användarnamn här och sen vidare till meddelade. Fungerar dock bara på familjeliv.se och inte via appen.

Vi är nu uppe i ca 85 medlemmar och vi håller en god och fin ton. Alla bär ju på en hemlighet så vi respekterar varandras hemlighet. Om någon inte lyckas skicka ett meddelade till mig så svara i tråden att jag vill vara med så skickar jag ett meddelande till dig.

Hittar hennes senaste meddelande om du gör bak ett par sidor. Till typ 114. :)
Svar på tråden BF September 2018