Inlägg från: tiluta |Visa alla inlägg
  • tiluta

BF September 2018

Vågar nog också hoppa in här nu! Har egentligen bim i morgon men plussade redan i tisdags med morgonurin (predictor early) och även igår eftermiddag med cb early. Bf 28/9 så väldigt tidigt fortfarande.. har ett barn som är 1 1/2 men ändå känns det såå länge sen man var gravid sist, man glömmer snabbt! Kul att följas åt när det är så hemligt i "verkliga livet".

• tiluta
    Sabinac skrev 2018-01-24 16:30:14 följande:

Hej! Jag plussade tidigare idag, hade kommit överens med sambon att testa på fredag men kunde inte vänta så övertalade honom att köpa med ett test hem efter jobbet. Min känsla var väldigt stark för en graviditet men ville ha ett tydligt bevis genom ett test också.

Väldigt tydligt och snabbt positivt test efter mindre än 30 sekunder, + strecket hann visa sig innan kontrollstrecket tom!

Om graviditeten fortsätter som vi hoppas så blir det vårat 3e barn. Har tidigare en dotter född mars -14 och en son född oktober -16.

Detta är en lite ?händer det så händer det? graviditet, inget planerande men inte heller något skydd. jag gissar på att jag närmar mig v 8 men min mens har varit lite oregelbunden då jag fortfarande ammar sonen.

Finns det fler gravid som ammar här i tråden?

Hej! Jag är snart i vecka 6 och ammar fortfarande min dotter som är 1 1/2 år. Tänkte du på något särskilt?
  • tiluta
    Sabinac skrev 2018-01-25 13:10:36 följande:

Har du märkt någon skillnad på mjölkmängden än?

Och tänkte du fortsätta amma genom graviditeten eller planerar du att avsluta det innan småsyskon anländer?

Jag har inte märkt något men min dotter har börjat avbryta sig i amningen och säga "mer, mer" så hon kanske tycker att det kommer mindre än vanligt.. har du märkt någon skillnad? jag vill gärna sluta amma men det är en så stor trygghet för henne så vet inte riktigt hur det ska gå till. Hur planerar du att göra?
Svar på tråden BF September 2018