Inlägg från: 5plus |Visa alla inlägg
  • 5plus

BF September 2018

Isavanna1 skrev 2018-01-20 16:58:24 följande:

Jag vet ju inte ens om jag bär på ett levande foster förrän tisdag förmiddag så jag försöker att inte tänka eller känna för mycket alls fast det är SÅ svårt. Vi vill ju ha barn så jag försöker tänka långt fram men inget precist. Vilken vagn vill vi ha när det blir aktuellt? Var ska vi sätta spjälsängen osv. Men som det är här och nu vill jag inte ens kalla mig gravid på riktigt för jag vet ju inte...

Sitter i samma sits! Ska ringa barnmorska på måndag eftersom jag plussat på 5 test fre+lördag. Tänker att 5 test inte kan ljuga men jag vågar inte tro något.

Inte haft mens på ett år så bara det spökar i huvudet när det nu finns 5 plus!

Kan som du inte kalla mig gravid med Kan inte heller sluta kolla på alla test!

• 5plus
    Isavanna1 skrev 2018-01-20 17:48:35 följande:

Grattis! Men jo klart du är gravid! Testerna ljuger inte för dig. Jag var hos läkaren på tidigt vul men kunde inte se någon hjärtaktivitet så jag fick ny tid för att se om det bara var tidigt eller det stannat av.

Tack!!

Hoppas jag också kan få tidigt ultraljud så man kan avgöra när det isåfall är beräknat, så svårt utan blödning att se tillbaka till!

Och håller tummarna för att de nästa gång kan hitta hjärtljud och en liten knodd!!
  • 5plus
    beso skrev 2018-01-20 19:55:42 följande:

Men oj det står ju redan 3+! :)

Jag vågar väl mig på ett litet försiktigt Grattis ändå..? ;)

Tack!!

Är så chockad och vågar som sagt inte riktigt tro på det ändå, Haha!

Nojig delux!
  • 5plus
    Wulfina skrev 2018-01-22 14:34:11 följande:

Ja skulle oxå vilja vara med i fb gruppen. Vet fortfarande inte hur man citerar så jag hoppas den berörda läser. :D

metall6@rocketmail.com

Vill också vara med i den gruppen, inte fått beräknad bf men skulle själv gissa på september eventuellt augusti, hoppas jag får vara med ändå :)

Tror jag har : Kakan_lover@hotmail.com kopplad till Facebook :)
  • 5plus
    emeliis88 skrev 2018-01-23 10:35:26 följande:

Hej hej!

Jag plussade rejält i morse ???????????? Ingen är gladare än jag och sambon! Efter ett tidigt missfall i dec så är vi dock lite nojiga. Är idag i v 7!

Grattis!!

Jag testade lika mycket i fredags och plussade på Alla!

Ringde barnmorska igår och berättade att första var positivt och även dem fem efter, Haha! Så svarade hon "oj du testade mycket".

Men jag trodde ju att testet kanske lurades då jag inte haft mens på ett år men tydligen haft ägglossning.
  • 5plus
    Daria111 skrev 2018-01-25 15:01:44 följande:

Hej idag har jag plussat ! Har haft försenad mens men väntade på att testa och idag kom testen hem då vissar det så här :)

Stort grattis till oss alla och lycka till

Mina test visade likadant! :D

Grattis till oss alla.

Ganska långt bak i tråden finns en tjej som bjudit in till en Facebook grupp med BF september!
  • 5plus
    mymlan87 skrev 2018-01-28 08:54:00 följande:

Hej! Jag plussade 30/12 och har bf i början på september. Undrar om det finns någon hemlig grupp för oss på Facebook som man kan få gå med i?

Mvh Nathalie

Kolla lite längre upp i tråden, finns information där :)
Svar på tråden BF September 2018