BF September 2018
Hej:) bra kämpat allesammans, fantastiska bergodalresor vi får göra i våra kvinnokroppar både på gott och ont. Försöker med syskon
11e dec 2017 fick jag bekräftat ofostrig graviditet, i vecka 9. Missfallet startade omgående samma dag den veckan och det blev tillhörande skrapning. Så det blev en känslo storm med tillhörande kortvarigt hcg halt kvar i kroppen året ut och med några tillhörande positiva resultat i efterhand. Men jag tänkte , tänk om kroppen min tar denna skrapning som en menstration och faktiskt ägglossning kan ske 2-3 veckor efter skrapning, så vi chansade. Hade liksom ingen koll på lossningen efter detta. Men den 7e jan testade jag negativt test. Sen nu i lördags den 20 e jan vågade jag mig på testet som gått och gnagt i mig, å det va ett nytt plus ;) en ny stegring av hcg har påbörjats , kan knappt tro det själv just nu+men helt klart kvinnokroppen slutar man aldrig förvånas över . så får vi se vart detta bär av denna gången,
hoppas innerligt att det får stanna kvar
( har aldrig kännt mig så grundlurad i hela mitt liv och då av den egna kvinnokroppen i form av ofostrig graviditet)