Inlägg från: MammaLinda88 |Visa alla inlägg
  • MammaLinda88

BF September 2018

Hej alla, hoppas alla mår bra? grattis till er alla som plussat ???? roligt att läsa hur olika alla graviditeter är. Hur man mår. Jag har plussat, är gravid med våran tredje.???? har två pojkar, födda 2010, 2012. Blir spännande att se vad det är för liten filur. Ska på inskrivning på måndag. ????????????

Varit så trött första veckorna, börjat må illa i veckan. Är mest på morgonen, mest för att man är hungrig. Gillar mest bara skräpmat just nu ???????? så kosten är inte bra! Försöker röra på mig det jag orkar ????

• MammaLinda88

8+6 idag, fått feber... Illamående å sjuk ingen bra kombination ???????? kex choklad har jag fått i mig ???? hur mår ni?

• MammaLinda88

Var på inskrivning idag hos barnmorskan. 9+2 idag ???? fast man har två barn så är det lika overkligt, spännande denna gång. yngsta fyller ju 6 år så blir ju en liten sladdis ????? alla värden var bra, 132 i järnvärde. ultraljud den 18/4 ???????????????????? längtar!!!

• MammaLinda88

Vilka fina magar ???? jag har också köpt mamma byxor. Har fått en mage, men känner mig mest tjock. Lagt på mig mycket i början. Hoppas det stanna lite. Har ultraljud den 18 april ???? längtar så otroligt mycket ????????????????

• MammaLinda88

Vad roligt att läsa att flera gjort ul. Vi var på ultraljud i tisdags, fick se en väldigt livlig liten pojke ???? blir en pojkmorsa. Tre pojkar. Allt såg bra ut, men datum blev ändrat från 14 september, till bf den 19 september. Har börjar känna lite o magen men inte så mycket än.

Svar på tråden BF September 2018