Inlägg från: 998877 |Visa alla inlägg
  • 998877

BF September 2018

Bf 8/9. Kan vi inte fortsätta prata här? På Facebook är man ju inte längre anonym.

• 998877

Era konton syns väl på Facebook även om ni bjuder in? Man är alltså inte anonym inom gruppen?

• 998877

Vet ni om det finns någon anonym liknande grupp på familjeliv istället för att gå med i gruppen på Facebook? Eller ni alla går över och fortsätter prata där? Vill vara anonym några veckor till. Vi är ju fortfarande inte så långt gångna (bf 8/9).

• 998877

Jag går in i vecka 6 imorgon. Tankarna går mellan hopp och förtvivlan, ena sekunden är jag så lycklig och andra sekunden är jag så rädd att jag kommer få missfall.

• 998877

Jag har första mötet med barnmorskan imorgon (är i vecka 6) men har inte inskrivning förrän 19 februari. Kub är inbokat till den 6 mars men hoppas på att kunna flytta fram det några dagar.

• 998877

Är i vecka 7 nu. Nästa vecka är det dags för tidigt ultraljud. Är så orolig att där inte ska vara något eller att det ska finnas ett tickande hjärta men att det inte går vägen efter det. Denna ständiga oron gör mig galen!

• 998877
    Isavanna1 skrev 2018-01-23 09:23:17 följande:

Tyvärr så var där inget levande foster, så nu väntar jag på att läkaren ska ringa mig med en tid till sjukhuset för att få tabletter och stöta ut det. Precis kommit till jobb så det känns som att det kan bli en lång dag idag.

Beklagar. Anade du att något stod fel till? Ska på tidigt ultraljud på torsdag. Är så orolig!
  • 998877
    Isavanna1 skrev 2018-01-23 11:12:41 följande:

Ja lite. Redan för två veckor sen så gjorde jag ett vul och då var jag tydligen i v 6 enligt fostret men ingen hjärt aktivitet så nu skulle vi få veta hur det stod till. Håller tummarna för dig på torsdag.

Beklagar än en gång.. Tack vad snällt. Hade du symptom som vanligt och hade du klarat dig från blödningar? Trodde inte det var så vanligt med missed abortion.
  • 998877
    Isavanna1 skrev 2018-01-23 11:31:28 följande:

Symptomen minskade lite, ex brösten gjorde inte lika ont. Men jag var trött och lite yr och illamående. Men inga blödningar alls, inte ens rosa flytning så kroppen vill tydligen inte alls stöta ut det...

Förstår nästan inte hur jag ska orka hålla ut tills på torsdag. Ber till högre makter att det finns ett tickande hjärta. Men trots man ser det, så är det några veckor till vecka 13 då missfallsrisken minskar... :(
  • 998877

Går in i vecka 9 imorgon. Fick se en liten böna och höra ett hjärta slå igår. Nu hoppas vi veckorna går snabbt fram till vecka 12-13

Svar på tråden BF September 2018