BF September 2018
Bf 8/9. Kan vi inte fortsätta prata här? På Facebook är man ju inte längre anonym.
Bf 8/9. Kan vi inte fortsätta prata här? På Facebook är man ju inte längre anonym.
Era konton syns väl på Facebook även om ni bjuder in? Man är alltså inte anonym inom gruppen?
Vet ni om det finns någon anonym liknande grupp på familjeliv istället för att gå med i gruppen på Facebook? Eller ni alla går över och fortsätter prata där? Vill vara anonym några veckor till. Vi är ju fortfarande inte så långt gångna (bf 8/9).
Jag går in i vecka 6 imorgon. Tankarna går mellan hopp och förtvivlan, ena sekunden är jag så lycklig och andra sekunden är jag så rädd att jag kommer få missfall.
Jag har första mötet med barnmorskan imorgon (är i vecka 6) men har inte inskrivning förrän 19 februari. Kub är inbokat till den 6 mars men hoppas på att kunna flytta fram det några dagar.
Är i vecka 7 nu. Nästa vecka är det dags för tidigt ultraljud. Är så orolig att där inte ska vara något eller att det ska finnas ett tickande hjärta men att det inte går vägen efter det. Denna ständiga oron gör mig galen!
Tyvärr så var där inget levande foster, så nu väntar jag på att läkaren ska ringa mig med en tid till sjukhuset för att få tabletter och stöta ut det. Precis kommit till jobb så det känns som att det kan bli en lång dag idag.
Ja lite. Redan för två veckor sen så gjorde jag ett vul och då var jag tydligen i v 6 enligt fostret men ingen hjärt aktivitet så nu skulle vi få veta hur det stod till. Håller tummarna för dig på torsdag.
Symptomen minskade lite, ex brösten gjorde inte lika ont. Men jag var trött och lite yr och illamående. Men inga blödningar alls, inte ens rosa flytning så kroppen vill tydligen inte alls stöta ut det...
Går in i vecka 9 imorgon. Fick se en liten böna och höra ett hjärta slå igår. Nu hoppas vi veckorna går snabbt fram till vecka 12-13