Inlägg från: Skywalker |Visa alla inlägg
  • Skywalker

BF September 2018

hanna8911 skrev 2018-03-02 06:47:14 följande:

Det gick bra! Allt såg bra ut på KUB och det låg en liten rakare där inne och sprattlade! Just nu mår jag i princip som vanligt så det är väl dessa spökveckor som börjat nu! Längtar till om några veckor då man kan känna livmodern mer tydligt! Nu känner jag den bara på morgonen då jag är kissenödig!

Kul att läsa att det ser bra ut för dig! Vi har ju haft rätt lika graviditeter med nojor för för lite symtom. Jag var på KUB i måndags och allt såg bra ut. Nu har jag bestämt mig för att våga tro! :) När har du bf?
  • Skywalker
    hanna8911 skrev 2018-03-03 07:57:02 följande:

Vad kul att höra!! Den 6/9 blir det!! Just nu mår jag jättebra vilket såklart får en att nojja igen! Men antar att kroppen vänjer sig! Bara svullen om magen på kvällen! Har svårt att känna någon livmoder ännu. Gör du de? När var ditt BF?

Haha samma här! Fast det ska ju vara vanligt att inte känna så mycket dessa veckor. För mig som inte känt speciellt mycket under hela tiden blir inte lika stor kontrast som för de som t.ex. mått jätteilla. jag känner inte livmodern men är liksom du svullen på kvällarna och ser verkligen gravid ut då. Har fått svårt att knäppa även mina slappa jeans så börjar bli dags för lite nya kläder. Bf är 4/9 så vi ligget ju väldigt lika! (Pyret var dock lite mindre vid kub men enligt bm var det ingen anledning till oro.)
Svar på tråden BF September 2018