emhu skrev 2018-07-31 14:37:19 följande:
Men oj så spännande! Har du haft några känningar hittills? Ingen molvärk eller förvärkar eller så?
Jodå, har molvärk i ryggen och förvärkar sedan några dagar tillbaka, dock inga regelbundna sådana och tycker inte att de gör speciellt ont heller :) Så tror ändå att det är en bra bit kvar!
Lilj3 skrev 2018-07-31 15:39:57 följande:
Spännande! Hoppas att den lilla får stanna inne och växa ett par veckor till iaf. Önskar just nu att jag hade bf i början av september och inte i slutet.
Jag mår ganska risigt i värmen. Har dragits med en envis slemmig hosta den senaste månaden och känner att jag börjar få svårt att knipa när jag sätter igång och hostar. Så jag känner mig äcklig och ofräsch. Är dessutom ensam med min treåring om dagarna eftersom min man jobbar och förskolan är stängd fortfarande. Är superrastlös och mitt tålamod är inte det bästa just nu så jag är väl inte världens roligaste mamma... har dåligt samvete konstant.
Ja, det hoppas jag med! Det är ju lite tidigt ännu :)
Usch din stackare, det låter inte alls kul. Tror dock inte någon höggravid kvinna känner sig direkt fräsch i denna vidriga värme :) Jag hade nog också haft dåligt samvete om jag varit i din sits, men försök att inte vara för hård mot dig själv! Vi håller ju trots allt på att baka nya liv i denna rekord sommarvärme.