Inlägg från: Anonym (W) |Visa alla inlägg
  • Anonym (W)

Er värsta dejt

Kom hem till en dejt och hade mens och skulle duscha av mig och byta om till sovkläder kände hur det var jättekvavt i luften i duschen, men klädde av mig och drog för draperiet, då det ramlade ner flera spindlar, och jag insåg varför duschen var så kvav,

Behöver jag beskriva hur resten av hans lägenhet var i för skick ? (och hur många svarta "prickar" och "fläckar" man såg överallt på hans vita tak?)

Jag stod mitt i ett spindelbo.

• Anonym (W)
    Milonna skrev 2017-12-27 08:21:41 följande:

Jag gick på dejt med en kille jag inte kände alls. Han jobbade på mitt jobb och kom fram en dag och frågade om jag ville gå ut med honom. Han var rätt snygg, jag hade aldrig lagt märke till honom men blev väl lite smickrad när han sa att han kollat in mig ett tag. Visst tänkte jag.. får skylla på att jag bara var 19 år.

Vi skulle träffas på stan och ta en fika tillsammans. På väg till caféet så småpratar vi, och med jämna mellanrum talar han om för mig hur länge vi hade gått. Typ; nu har vi gått 9 minuter. Vi har gått 3 minuter sedan den och den affären, osv osv. Det är 98 steg längs det här kvarteret och liknande. Först flinade jag lite när han sa så, men sen fattade jag att det var nåt knepigt han hade för sig, att han var rätt knepig.

På caféet tog samtalsämnena slut. Rätt snabbt. Jag skyndade mig att äta upp mitt fika och började fundera på hur snabbt jag skulle kunna runda av. Sa nåt om att det nog var dags att dra mig hemåt. Ja, din buss går kl 21.37 svarade han blixtsnabbt, han kunde hela min busstabell (kanske alla busstabeller?), och det tar 8 minuter att gå så då behöver vi gå senast 20.59, men lika bra att gå kl 20.56 för att vara på den säkra sidan... Jag dog sakta inombords och vi satt kvar en stund tills det var dags att gå.

Utanför caféet började vi dividera om han skulle följa mig till bussen eller inte, han ville, jag ville inte. Fast jag försökte lägga fram det fint, att jag klarade mig, det gick bra att gå själv... 

Då, helt plötsligt, utan nån som helt förvarning eller feeling så kastar han sig mot mig och försöker kyssa mig!!! Jag backar instinktivt flera steg bakåt så jag hamnar ut på gatan och en bil måste tvärbromsa. Först då fattade han att jag nog inte var så intresserad. Vi sa hejdå och jag småsprang till bussen. Han dit flera minuter innan den gick.

Vi hälsade inte på varann på jobbet efter det.

Regel nummer ett: Dejta ingen från jobbet förrän du känner de bra och jobbat med de länge men helst undvik det helt.
Svar på tråden Er värsta dejt