Er värsta dejt
Blev ihopparad med kollegans bror som jag sett en gång tidigare... i mörker.
Han bjuder iaf hem mig på en kaffe.
Kör dit och han möter mig på parkeringen.
Killen har långt hår med toffs, ok ingen fara på taket. Går som om han hade två tv apparater under armarna... för övrigt ganska klen kille och kort!! Jag är hyfsat lång. Han har jeans från 90-talet med lite bootcut och en knall lila tisha med tryck.
Kommer upp i lägenheten och hör lugn romantisk musik... kliver in och möts av ett HAV av levande ljus. Fick fullkomlig panik! Men stannade på en kaffe och drog sen fort som fan hem!
Nr 2.
Bokat dejt med en kille som ska hämta upp mig i sin bil som han skrutit så mkt om... en BMW.
Hoppar in i bilen där han sitter ihoptryckt i förarsätet. Hans parfym golvar mig nästan och jag vill bara kräkas. Han undrar vart bi ska åka och jag föreslår att vi kan ta en tur till vattnet som är i närheten. Sagt och gjort, ingen annan är där. Plötsligt tar han tag i min hand, drar ner sina byxor och säger: vill du känna på min kuk samtidigt som han tar tag i min rumpa. Låter kanske dramatiskt men jag blev bara förbannad! Bad honom skjutsa mig hem... vilket han gjorde. Sen frågade han om jag ville bjuda på kaffe?
Eh nej!
Te?
Eh nääääej!
Vatten?!?
NEJ!!!!
Hoppade in i duschen o kände hans äckliga doft i en vecka! Sen började han skicka på fb, bad honom dra åt helvete!
Nr 3.
Klickade på Tinder och han bjöd ut mig på en fika. Såg sådär ut på bilderna men helt ok ändå.
Träffas ute på ett ställe och jag ser direkt att han väger typ 30 kg mer i verkligheten. Han har gamla träningsbyxor och fleecetröja. Fett hår som ligger bakåtslickat. Han frågar vad jag vill ha jag och nöjer mig med kaffe. Han däremot tar både det ena och det andra.... men när han ska betala har han visst ?glömt kortet? så det blir jag som får betala. Följande 20 min hinner han dock skryta om att han gått upp minst 10 kg... och det i ENBART muskler.... yeah Right! Skryter om hur han precis kommit hem från Mexico osv osv osv. Säger att jag måste tillbax till jobbet och går.
Sen skickar han mess oxh frågar om vi inte ska ses hemma hos mig o mysa nästa gång eftersom vi hade så trevligt...?!
Öh näääää det blir det inget med!