Er värsta dejt
Har väl egentligen inte varit med om några hemska dejter, men man hängde ju på Tinder ett tag och där fick man vara med om mycket lustiga saker.. Här kommer ett långt inlägg!
Jag var otroligt uppmärksamhetssökande under min första tid som singel, så jag började prata med en kille som bodde 25 mil bort. Inget konstigt med det, förrän jag satte mig i bilen och körde till honom bara för att ligga?! Så jävla kåt, haha.. Men det visade sig bli en så jävla hemsk natt!
Jag kommer dit, knackar på och vi hälsar på varandra.. Han är tur nog snyggare än på bilderna, men det stinker manlig parfym i hela ettan han bodde i ..med kokvrå såklart. Vi sätter oss i soffan och småpratar lite. Efter ett tag säger han att jag faktiskt hade lovat att vi skulle kramas.. Och det hade jag ju. Så jag lägger mig bredvid honom på divanen till soffan som han ligger på med huvudet på hans bröstkorg. Han håller om mig och det dröjer inte länge innan han börjar massera mitt öra?! Vad i helvete, tänker jag.. Ligger så en stund och sen känner jag bara att det är väl för i fan bara att få det gjort då.. Som att dra av ett plåster. Så jag vänder upp ansiktet mot honom för att visa att jag vill kyssa honom.
Det är då det börjar. Det värsta ligg jag någonsin varit med om.
Han möter mitt ansikte för att kyssa tillbaka.. Men han kysser mig liksom på överläppen och det som är mellan näsan och överläppen? Inte mitt på munnen. Jag försöker hjälpa honom lite genom att jag siktar in mig på hans läppar, men det går fan inte. Han ska prompt kyssa mig mellan näsan och läppen. Fattade ingenting..
Inte nog med det så kysser han mig inte lugnt och romantiskt, utan han nästan PICKAR på mig med sin mun som en fågel!? Snabbt som fan går det också. Jag försöker på riktigt möta upp hans tempo med mina kyssar, för man vill ju ändå ha en gemensam takt.. Men det går helt i otakt. Tillslut låg jag bara där och kysste inte ens tillbaka, utan han fick köra sitt race.
När han pickat klart så ser han mig i ögonen och försöker väl vara charmig eller nåt och frågar om vi ska gå till sängen ..som står bredvid soffan vi ligger på. Han bodde i en etta som sagt..
Jag svarar ja och vi går dit. Hela tre steg. Lägger oss ner och han börjar klä av mig. Han tar av mig allt förutom min BH? Kändes superkonstigt att ligga där helt naken ..men med BH på. Så jag tar av mig den själv. Han klär av sig också och hämtar en kondom. Plus till honom för att han frågade om vi skulle använda en!
Sen påbörjar han förspelet. Nu överdriver jag inte ens. Han klämmer tre gånger på mina bröst, gnuggar tre snabba gnugg på klitoris, sen klämmer han på brösten tre gånger och sen på klittan igen. Och fort som fan går det! Jag bara ligger där och fattar ingenting, men låtsas som att det är såååå sköööönt.
Efter ett par vändor är han nöjd och bestämmer sig för att köra in kuken. Vi ligger i missionären och han dunkar på mig som en duracellkanin. Jag har aldrig sett någon jucka så in i helvete snabbt!!! Ligger där under honom helt chockad och ser hur han jobbar på. Han börjar ju förstås svettas också.. och det var fan inte lite. Det droppar på mig och jag får en droppe i ögat. Det är förstås salt och svider som fan! Så där ligger jag och försöker akta mig för hans svettdroppar, med ett öga stängt pga. sveda från saltet och blir pådunkad av en duracellkanin. Tillsist är det hela över och han rullar av mig. Jag reser mig snabbt upp och in på toa för att göra mitt..
Kommer ut och han ligger i sängen och torkar av sig med en handduk. Lägger mig bredvid och sen vill han skeda hela natten.. Jag som inte ens gillar att bli skedad.
Morgonen efteråt så har vi sex igen. Den här gången rider jag av honom för att försöka lugna ner honom lite. Och då händer det som inte får hända med någon man nyss träffat.. Jag får mens. Jag mensar ner hans mage, kuk och ben medan jag rider av honom och det blir en stor blodpöl på lakanet och madrasskyddet. Jag skäms så in i helvete! Vi avbryter sexet och jag springer in i duschen och sköljer av mig själv. Springer ut igen och han står helt förvirrad och vet inte vad han ska göra med allt blod. Han går in i duschen och jag sliter bort lakan och madrasskydd, springer in i kokvrån och blöter blodfläckarna, gnuggar med salt och får tack och lov bort allt blod!
Sen blir det lite awkward stämning i hela lägenheten.. Vi sitter i soffan nån timme och ser på en serie. Tillslut säger han att han ska iväg.. och jag blir lättad så in i helvete, packar mina saker och säger hejdå. Kör bilen hem i racerdrama 25 mil igen och vi hörs aldrig igen.