Inlägg från: Anonym (Bb) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bb)

Er värsta dejt

Anonym (Lipsill.) skrev 2017-12-29 07:11:41 följande:

Jag var väl inte helt redo minst sagt för att börja dejta igen efter skilsmässan. Men jag ser mig själv som en riktig karl som kan hålla känslorna i styr. Dejten gick väldigt bra till en början så bra att hon bjöd med mig hem till sig. Vi hade sex 2ggr. Hon var väldigt sexig och sexet helt fantastiskt. Men efter andra gången vi haft sex fick jag en ångestattack. Jag skämdes, kände mig otrogen som att jag bedrog min (ex)fru och sedan låg jag bara i hennes säng och grät i säkert en timme. Hon var snäll och försökte trösta mig men det gjorde det på sätt och vis ännu värre.

Hade hon sagt vad fan håller du på med ut härifrån eller så hade det vart lättare att hantera men hon försökte hålla om mig istället "men vad är det? Vad har hänt?" vilket påminde om min exfru och jag kunde inte sluta grina. Då gick jag själv hem och fortsatte grina. 

Fast första halvan på dejten var det absolut inte fel på, inte på något hon gjort heller (tvärtom).

Åh gubben <3

Jag hade nog också reagerat som henne, man är ingen egoistisk bitch man måste förstå hur en annan person känner. Jag har också gråtit på en träff över ett ex, fast tyvärr var inte den killen sugen på att krama och förstå mig eller avsluta sexet nej, han fortsatte knulla mig fast jag låg och grät och var helt ointresserad i sexet han tänkte väl "om jag bara fortsätter jucka sakta så kanske hon glömmer bort tårarna och blir kåt igen" men det gick inte och jag avbröt helt och sa till han "Du fortsätter köra in den i mig när du ser och hör att jag är ledsen är du helt jävla desperat eller?!"

Jo. Det var han. Han sprang till toan och runkade.

Du ska uppskatta att din dejt var fin mot dig. Alla har inte den lyxen.
  • Anonym (Bb)
    Anonym (Lipsill.) skrev 2017-12-29 07:55:50 följande:

Fy fan vilket as:(

Äh, inte hela världen vissa är bara egoistiska man behöver inte fortsätta lägga tid på dessa. (Behöver jag säga att vi sågs inte igen på mitt beslut)
Svar på tråden Er värsta dejt