Inlägg från: Anonym (Fy fan!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fy fan!)

Er värsta dejt

Anonym (Ingen dejt) skrev 2020-01-19 17:33:27 följande:

Jag var med min värsta (nästan) dejt idag. Pratat med en man som är 11 år äldre i ca 3 veckor. Vi har klickat väldigt bra online och haft liknade humor.

Vi bestämmer att ses idag kl 14:30 utanför bussterminalen. Jag kommer dit 10 minuter innan och spanar efter honom. Jag ställer mig ca 0,5 m från in/utgången mot stan.

Jag kollar efter honom och 14:38 så kollar jag appen och då har han skrivit 14:31: Var är du?. Jag svarar och skriver. Är vid utgången mot stan. Kollar runt efter han men ser han inte.

Kollar appen igen och då har han avmatchat mig.

Har nytagna både hel och halvkropp på appen där man ser hur jag ser ut. Är inte jättetjock heller (167cm/63 kg)

Liksom inte ens komma fram och säga hej och då säga att du såg inte ut som jag tänkt mig istället för att bara avmatcha sådär.

Vi hade bara kontakt via appen.

Usch! Vilket svin du råkade ut för! Var glad att du slipper någon som honom! <3

Själv så gav jag upp hoppet om att någonsin hitta en man som ens vill lära känna mig & ha en seriös relation. Alla män påstår att de är ute efter en seriös relation & äkta kärlek, precis som jag.

Men till skillnad från mig som aldrig någonsin ljuger, så har varenda man jag varit i kontakt med sedan våren-17 bara ljugit sig blåa för att kunna lura mig tillräckligt länge för att få sitt jävla ONS, el en avsugning, när jag tror att vi har börjat dejta & känner likadant.

Efter att, gjort misstaget att ha sex med 2 st av mina "dejter" tänkte jag skriva, men de sket fullständigt i mig & om JAG fick ut någonting av att ge dom en avsugning.

För när de hade kommit så var "sexet" tydligen över, de hoppade snabbt ur sängen, fick på sig kläderna ännu snabbare än vad de hade fått av sig dom & innan jag ens hinner säga något (är helt chockad & känner mig så sviken, dum, lättlurad & kränkt över att bli behandlad som en gratis hora) så har de lämnat min lägenhet & jag blev ännu en gång ghostad.

Av män jag haft kontakt med i flera veckor på någon av nätdejtingsajterna (en man i taget) & jag trodde hela tiden att vi hade såå bra kontakt, trodde att jag höll på att lära känna dom, vi skulle dejta exklusivt & lära känna varandra ännu mer, och för mig är det självklart att ha sex med någon jag är kär i, som jag tror känner detsamma som mig (för det har ju alla sagt) & vi dejtar ju t o m exklusivt?

Nej, tydligen har jag ALDRIG varit ute på en äkta dejt. Allt var bara lögner, illusioner & bedrägerier för att männen skulle få sitt ONS. Eller rättare sagt, när vi hade diskuterat sexuella preferenser & de fick veta att jag älskar att ge en man (som jag har känslor för, jag vill inte ha sex med främlingar, men det hade jag tydligen ) oralsex, så fick de uppenbarligen det på hjärnan & bestämde sig för att försöka ljuga & lura mig tillräckligt länge & mycket, så jag skulle tro på att de kände detsamma för mig. Att vi dejtade exklusivt med sikte på en seriös relation, för de kände ju också så starka & äkta känslor för mig!

Och alla dessa månader med övertygande lögner, att de ens orkade hålla på så länge & ljuga sig blåa, bara för att få en enda avsugning (som de påstod var helt fantastiskt & jag märkte ju hur de njöt) innan de ghostade mig?

Nej, jag har gett upp. Jag har bara blivit så sårad & sviken upprepande ggr. Jag tror inte längre på att äkta kärlek existerar, inte för mig iallafall. Jag duger ju bara som en gratis hora åt varenda jävla lögnhals till man
Svar på tråden Er värsta dejt