• Anonym (tjej36)

Min man smygchattar på dejtsite

Hallå,

Är en tjej på 36 år. Är ypperligt förbannad nu. Jag jobbar som mellanchef på ett företag. Nu till årsskiftet är det mycket att göra. Min man har det betydligt mindre att göra vad jag nu har förstått. Jag var tvungen att ta mig hem från jobbet efter en plötslig magsjuka. Det står bil på vår uppfart som jag aldrig sett tidigare och ut far en yngre kvinna som hoppar i i bilen o far iväg. Jag finner min man i tvättstuga med att lägga in sängkläder i maskin.
    Jag frågar vad håller du på med och vem var kvinnan ? Fick till svar att det var en städkonsult som skall ge oss pris på storstädning inför helger. Sängkläderna var smutsiga sade konsulten så jag tog tag i det själv ! Under natten så kollade jag hans dator i arbetsrummet o fann att han varit på catchmatch dejting site också. En koll i tvättmaskinen - suck fläckar av både det ena o det andra. Känner mig förkrossad nu vad skall jag göra?  ...

• Svar på tråden Min man smygchattar på dejtsite
  • elsaaxx

Dumpa direkt. Hade blivit tokig.

• Anonym (också blivit bedragen)

Ligg lite lågt och säg inte så mycket mer, fortsätt kolla honom ett tag. Återkom om någon vecka och fråga om offerten kommit från städkonsulten ännu? Om du kan kolla hans dator och email tills(om det är så) du tar honom på bar gärning, konfrontera honom. Är det så illa som du tror, börja förbereda dig på en plan B med boende etc. så du har möjlighet att lämna honom och inte blir medberoende. Det är mitt tips. Varit utför ett liknande svin.

• Anonym (mv)

En städkonsult som drar när frun kommer och ger order om att lakanen ska tvättas?
    Oj verkligen genomskinlig bortförklaring!

• Anonym (tjej36)

Tack alla för bra tips...Återkommer 

• Jodyanna

Känns som han gör mer än smygchattar.

Kolla mer och jag skulle va försiktig att ha sex med min man om jag tror han har sex med andra.

• Anonym (mv)

Om ni inte har barn: dumpa.
    Om ni har barn: beställ tid hos familjerådgivning.

• Anonym (konsult?)

Oj, det är nog mer än chat där. 

Svar på tråden Min man smygchattar på dejtsite