• villbusa

Finns det killar som gillar små bröst?

Anonym (B kupa) skrev 2018-01-04 22:49:16 följande:

Det är ju bara fåneri att fråga om en kille gillar små bröst för jag tror inte att en kille tar tjejen för att hon har en viss storlek på brösten 

Det är säkert sant! Kvinnan man ska leva med är det annat som är avgörande.. men en tjej för bara sex så tänder vi ju mer eller mindre på olika utseende. Själv gillar jag de flesta bröst...o små bröst kan vara väldigt sexigt precis som större o allt däremellan.. .
  • villbusa

Gillar alla sorters bröst! Viktigast att de sitter på en härlig kvinna. Så alltså ser o tar gärna på små bröst! Varför inte visa era a-kupor här som i tråden stora tittar! Eller ska vi starta en särskild tråd kanske?

• villbusa
    Anonym (123) skrev 2018-02-23 21:56:15 följande:

Så ser mina små ut och ja det finns två små bröst som delvis är täckta av mitt hår.

Jädrar vad dålig bilden blev 

Du ser fantastiskt läcker ut! Dina snygga bröst passar fint till din kropp! Verkligen lockande!
  • villbusa
    Anonym (123) skrev 2018-02-25 21:37:17 följande:

Nu blir jag stolt över dom 

Det ska du vara! Skulle älska att kyssa smeka slicka suga krama dina fantastiska bröst!
  • villbusa
    Anonym (123) skrev 2018-03-04 11:13:34 följande:

Kul att höra att du tycker att jag är fin TackJo dom är små och sötaDen är inte heller så stor Tack Jag går alltid utan bh 

Du ser att vi är många som gärna skulle se mer av dig i trådarna här. Eller ett pm kanske....
  • villbusa
    Anonym (Mindre) skrev 2018-03-04 22:33:13 följande:

Tycker dina är jättefina. Har själv mindre, och har själv haft rätt mycket komplex. Men som man kan se av tråden så verkar man kunna vara sexig ändå. Jag har snygg midja och rumpa och får därför till lite av en timglasform ändå. Mina bröst blev underbart stora när jag ammade, sen försvann de igen :/

Får vi njuta av dina läckra tuttar oxå? Visa?
  • villbusa
    Anonym (124) skrev 2018-03-07 17:44:34 följande:

Själv ser mina bröst ut så här efter att ha ammat tre barn.

Min man älskar mina små bröst och min lite stora rumpa

Hur läcker som helst!
  • villbusa
    Anonym (jo) skrev 2018-03-08 23:00:44 följande:

Ja, finns killar som tycker bättre om små än stora.

Men det allra största flertalet gillar stora bröst även om de inte vågar berätta det.

Källa på det? Eller tror du alla tänker som Du?
  • villbusa

Men var är alla läckra kvinnor med mindre bröst? Kom igen o låt oss se när ni visar upp era härliga kroppar!

• villbusa
    Anonym (m) skrev 2018-04-03 22:46:24 följande:

Hallå. Ironi.

Men vad än era killar säger så föredrar säkert 90-95 % stora och fasta bröst framför små.

Så är det. Stora bröst är kvinnliga och signalerar även moderlighet.

Vad har du för källa för att påstå det? Är det du o dina tre kompisar som tycker det? Det är i det närmaste omöjligt att veta vad andra människor tycker i sådana här frågor så att rakt ur luften dra till med en procentsats förefaller ganska korkat.

Ta till exempel alla oss som gillar hårt tränande tjejer. Tjejer som tränat hårt sen tidig ungdom utvecklar sällan stora bröst. Titta på skidlandslagen.... simmartjejerna handbollslandslaget fotbollslandslaget eller vilka elitidrottande kvinnor som helst så är de inte särskilt storbröstade o ändå älskar vi dom ....
Svar på tråden Finns det killar som gillar små bröst?