Finns det killar som gillar små bröst?
Det är ju bara fåneri att fråga om en kille gillar små bröst för jag tror inte att en kille tar tjejen för att hon har en viss storlek på brösten
Det är ju bara fåneri att fråga om en kille gillar små bröst för jag tror inte att en kille tar tjejen för att hon har en viss storlek på brösten
Gillar alla sorters bröst! Viktigast att de sitter på en härlig kvinna. Så alltså ser o tar gärna på små bröst! Varför inte visa era a-kupor här som i tråden stora tittar! Eller ska vi starta en särskild tråd kanske?
Så ser mina små ut och ja det finns två små bröst som delvis är täckta av mitt hår.
Jädrar vad dålig bilden blev
Nu blir jag stolt över dom
Kul att höra att du tycker att jag är fin TackJo dom är små och sötaDen är inte heller så stor Tack Jag går alltid utan bh
Tycker dina är jättefina. Har själv mindre, och har själv haft rätt mycket komplex. Men som man kan se av tråden så verkar man kunna vara sexig ändå. Jag har snygg midja och rumpa och får därför till lite av en timglasform ändå. Mina bröst blev underbart stora när jag ammade, sen försvann de igen :/
Själv ser mina bröst ut så här efter att ha ammat tre barn.
Min man älskar mina små bröst och min lite stora rumpa
Ja, finns killar som tycker bättre om små än stora.
Men det allra största flertalet gillar stora bröst även om de inte vågar berätta det.
Fler kvinnor som vill dela med sig av sina läckra små bröst?
Men var är alla läckra kvinnor med mindre bröst? Kom igen o låt oss se när ni visar upp era härliga kroppar!
Hallå. Ironi.
Men vad än era killar säger så föredrar säkert 90-95 % stora och fasta bröst framför små.
Så är det. Stora bröst är kvinnliga och signalerar även moderlighet.