• Jojo77

Erfarenhet av analpluggar

Jag har sedan en tid fått en enorm försmak för att ha analplugg i mig när min man tar mig. Inte så van analt och det är sällan vi har analsex. Men plugg är superskönt. Kommer ofta så starkt att pluggen åker ur vilket förtar min njutning lite. Har en rätt lite plugg. Nån som upplevt samma och har lösningen på "problemet"? Vet inte om en större plugg skulle göra skillnad.
    Vad är era erfarenheter och hur använder ni analplugg?

• Svar på tråden Erfarenhet av analpluggar
  • Aikido

Jag köpte en för att ha som kork till en jättestor glasflaska när jag bryggde eget öl. Fungerade finfint.

Större har nog mindre benägenhet att åka ur när det går.

• Meddelande borttaget
  • Pretorian IV

Viktig att midjan är rejält tilltagen, smal men bred plugg och fot.

Metallpluggarna sitter riktigt bra, dock inte så sköna att ha i samtidigt som man har vaginal sex, åtminstone tycker inte jag det. Blir för hårt mot kuken.

Men bra som uppvärmning inför analsex, dessutom rätt snygga!

• Anonym (.)

Som flera skrivit, du behöver en plugg med större skillnad i diameter på smalaste respektive bredaste stället jämfört med din nuvarande. Att den åker ut tyder ju på att du borde kunna öka storlek utan problem.

Jag föredrar dem i silikonmaterial,

• Jojo77

Ok, tack för tankar och svar. Lite som jag varit inne på också. Den jag har nu är bara 10 cm på bredaste stället och typ 8 cm lång. Blir ju inte så stor skillnad på bredaste och smalaste stället då.
    Vet bara inte hur stor som är lagom och vad jag klarar. Blir dyrt om man ska testa sig fram steg för steg storleksmässigt... Tyst

• Pretorian IV
    Jojo77 skrev 2017-12-30 13:12:43 följande:

Ok, tack för tankar och svar. Lite som jag varit inne på också. Den jag har nu är bara 10 cm på bredaste stället och typ 8 cm lång. Blir ju inte så stor skillnad på bredaste och smalaste stället då.

Vet bara inte hur stor som är lagom och vad jag klarar. Blir dyrt om man ska testa sig fram steg för steg storleksmässigt...

Vår erfarenhet är att man fixar större än man tror. Vår senaste visade sig vara större än vi trodde när den kom, och hade nog inte köpt den om vi visste det.

Men när vi väl provade den satt den perfekt.

Köp på ebay, vi beställde tre metallpluggar i olika storlekar för 150 spänn totalt, de kostar flera hundra kronor st i Sverige.
  • Jojo77
    Pretorian IV skrev 2017-12-30 13:27:03 följande:
    Vår erfarenhet är att man fixar större än man tror. Vår senaste visade sig vara större än vi trodde när den kom, och hade nog inte köpt den om vi visste det.

Men när vi väl provade den satt den perfekt.

Köp på ebay, vi beställde tre metallpluggar i olika storlekar för 150 spänn totalt, de kostar flera hundra kronor st i Sverige.
    Det lät ju intressant.
    Vet du vad det är för mått på den du tyckte var så stor? Jag tycker det är så svårt att se på webbutikernas bilder. Och det är svårt att veta hur mycket en cm extra i diameter känns i verkligheten.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Haha)
    Annnaa skrev 2017-12-30 18:25:06 följande:

10cm i diameter på bredaste stället!!! Den hade jag aldrig fått in. Det hade inte gått med skohorn ens, haha.

Du måste mena omkrets?

Även om det är omkrets är det ju stort :D sjukt kul att den åker ut på Ts
  • Pretorian IV
    Anonym (Haha) skrev 2017-12-30 20:38:24 följande:

Även om det är omkrets är det ju stort :D sjukt kul att den åker ut på Ts

Ni

10cm omkrets är inte speciellt stort...tror du det får du ta ett måttband och kolla, det är rätt smalt.
Svar på tråden Erfarenhet av analpluggar