• Jojo77

Erfarenhet av analpluggar

Jag har sedan en tid fått en enorm försmak för att ha analplugg i mig när min man tar mig. Inte så van analt och det är sällan vi har analsex. Men plugg är superskönt. Kommer ofta så starkt att pluggen åker ur vilket förtar min njutning lite. Har en rätt lite plugg. Nån som upplevt samma och har lösningen på "problemet"? Vet inte om en större plugg skulle göra skillnad.
    Vad är era erfarenheter och hur använder ni analplugg?

• Svar på tråden Erfarenhet av analpluggar
  • Anonym (Haha)
    Pretorian IV skrev 2017-12-30 20:46:59 följande:

Ni

10cm omkrets är inte speciellt stort...tror du det får du ta ett måttband och kolla, det är rätt smalt.

I analen är det stort. Stort nog för att det inte bör glida ur om man inte är slapp
  • Pretorian IV
    Jojo77 skrev 2017-12-30 15:07:26 följande:

Det lät ju intressant.

Vet du vad det är för mått på den du tyckte var så stor? Jag tycker det är så svårt att se på webbutikernas bilder. Och det är svårt att veta hur mycket en cm extra i diameter känns i verkligheten.

13 cm som tjockast.
  • Magoo79

När vi använder plugg så ör den 12 i omkrets!

Detta har tagit många härliga stunder att hitta rätt.

Hela pluggen ör inte 12 men på det bredaste då sitter den taight, vår är av silikon vilket gör att den flexar lite vilket är skönare för mig!

• Pretorian IV
    Anonym (Haha) skrev 2017-12-30 20:54:00 följande:

I analen är det stort. Stort nog för att det inte bör glida ur om man inte är slapp

Det beror ju på midjans omkrets, och midjans utformning hur lätt den glider ut, inte hur tjock den är.

Är midjan 2-3 cm i omkrets som på en metallplugg (och dessutom rätt markerad) så sitter den bra, men är midjan bara aningen smalare än det tjockaste stället, så glider den lätt ut.

Smala buttpluggs i mjukt material kan inte ha för smal midja, för då riskerar de att gå sönder, och sitter således inget bra.

En tjockare sitter mycket bättre helt enkelt.
  • Jojo77

Ja jag menade i omkrets. Blev osäker när ni skrev som att det var ovanligt och mätte igen. Men den är 10 cm som bredast, men bara 7-8 på det smala. Väsentligt smalare än min mans utrustning och han är ändå inte så superstor även om det är större än medel kanske.
    Så det låter som att det är för lite skillnad på bredaste och smalaste helt enkelt. Och att man kanske klarar mer än man tror, om jag ska summera det hela... :)

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Plug)

Min största är 20cm lång 8cm grov ~ 25cm i omkrets.
    Om den vore längre så "bottnar" den innan den e helt inne.
    Stannar kvar om man kniper typ men går inte än att ha i vid sex med gumman då ploppar din ut illa kvickt.

Kille 45år

• Jojo77

Nu är den här på väg hem via webshop.
    Drygt en cm mer i diameter och smal midja enligt era tips. Borde både kännas ordentligt och sitta kvar. Längtar... ;)

Sinful Jewel Silikon Analplugg Large

• Pretorian IV
    Jojo77 skrev 2018-01-11 16:33:39 följande:

Nu är den här på väg hem via webshop.

Drygt en cm mer i diameter och smal midja enligt era tips. Borde både kännas ordentligt och sitta kvar. Längtar... ;)

Precis, en sån där sitter ordentligt!
  • Jojo77

Ja det borde den göra. Inser att den nog är lika grov som min man också så "risken" är väl att han kommer på andra tankar.... :)

• Lahall
    Seximami85 skrev 2018-01-14 15:57:09 följande:

Älskar att ha analplugg när jag jobbar eller kör bil, blir sjukt galet kåt

Vilken typ använder du då?
  • Anonym (Jossan)
    Jojo77 skrev 2017-12-29 15:06:07 följande:

Jag har sedan en tid fått en enorm försmak för att ha analplugg i mig när min man tar mig. Inte så van analt och det är sällan vi har analsex. Men plugg är superskönt. Kommer ofta så starkt att pluggen åker ur vilket förtar min njutning lite. Har en rätt lite plugg. Nån som upplevt samma och har lösningen på "problemet"? Vet inte om en större plugg skulle göra skillnad.

Vad är era erfarenheter och hur använder ni analplugg?

Har använt analplugg i flera år, är ofta pluggad i vardagen när jag jobbar. De är skönt att känna sig ?uppfylld? och de känns spännande,
  • Anonym (mx)

Vi är ju olika stora, så jag anser att det är bäst att man testar sig fram. Använder då inte analplugg så mkt, men analsex i kombination med vaginalt är skönt. Nog har analplugg använts. Det ju ganska vanligt, men den åker sällan ut. Då har det berott på att det varit föör mycket olja i anus och på att man poserat på ett sätt så att den lättare kunde glida ur anus...

Svar på tråden Erfarenhet av analpluggar