• gealach

Han lovade dem sova över

Anonym (K) skrev 2017-12-30 20:04:11 följande:

Varför sköter du allt?

Låt honom berätta för dig var alla dessa personer ska sova. Kräv sedan att han ordnar sovlakan alt säger åt gästerna om de ska ta med sovsäck. Sen tar du sovmorgon och låter honom fixa frukost åt alla.

Jag var spyfärdig på att behandlad som piga och det enda sättet var att låta min man sköta hela rulijansen under en bjudning. Sen fattade han. Det var många år sedan och nu sköter han det mesta.

Ungefär så hade jag hanterat det också. Förmodligen hade jag inte ens sagt något utan bara tagit för givet att han skulle fixa det. Sedan hade han fått ta konsekvenserna av att det inte blivit gjort. 
    Blogg: gealach.wordpress.com / Instagram: @gealach14
  • gealach
    Anonym (Less) skrev 2017-12-31 13:16:08 följande:

Alltså wow.. Hans föräldrar har problem med ryggen så han har tydligen erbjudit dem att sova i VÅR säng.

Hade jag haft råd hade jag övervägt att ta in på hotell ärligt talat.

Och ungefär där hade jag börjat kolla lediga hotellrum, sagt hejdå och dragit. 
  • gealach
    gealach skrev 2017-12-31 14:37:27 följande:
    Och ungefär där hade jag börjat kolla lediga hotellrum, sagt hejdå och dragit. 
    Anonym (Less) skrev 2017-12-31 13:16:08 följande:

Alltså wow.. Hans föräldrar har problem med ryggen så han har tydligen erbjudit dem att sova i VÅR säng.

Hade jag haft råd hade jag övervägt att ta in på hotell ärligt talat.

Förlåt, läste inte klart, gick lite snabbt där, såg sedan att du skrev att du inte har råd. Men fasen, vilket jäkla beteende! 

Svar på tråden Han lovade dem sova över