• Anonym (Maken med staken)

Börjar få "gubbkuk"

Gift man 43.
    Har de senaste åren märkt en liten förändring på det fysiska planet och tänkte kolla om fler varit med om samma fenomen.
    Är välutrustad i grunden, 20 lång och runt 15 i omkrets. Har alltid haft en snygg kuk, slät och fin men på senare år har den förändrats. Den har blivit rynkigare och ådrig och även växt till sig lite på tjockleken, ca en cm grövre än tidigare. Nu är den mer brutal än snygg till utseendet.
    Är detta något som normalt händer med kukar i medelåldern?
    Den fungerar precis som förut och min fru är lite fascinerad vid förändringen och gillar min "nya" kuk
    Vad har ni för tankar i ämnet?

• Svar på tråden Börjar få "gubbkuk"
  • Anonym (Va?)
    Pentra skrev 2018-01-03 13:01:25 följande:

Enligt mina halvstora barn så kallas fenomenet för PLÄP. (Pung Längre Än Penis) ... Med vänlig hälsning, Pentra
    Kanske dina barn bara har väldigt korta penisar?

Det behöver ju inte vara pungen som hänger.
  • Anonym (Japp)

Kul att den blivit grövre

• Anonym (colaburk)
    Anonym (Japp) skrev 2018-01-03 13:14:04 följande:

Kul att den blivit grövre

Har jag fattat det rätt nu då om att pillesnoppen växt från 15 cm i omkrets till 16 cm?
    Det ger en ökning i volym från 35.81 till 40,74  Centiliter och med tanke på att det är 33 cl i en colaburk  så måste din fru endast beklaga din gubbiga förändring?

• Pentra
    Anonym (Va?) skrev 2018-01-03 13:12:31 följande:
    Kanske dina barn bara har väldigt korta penisar? Det behöver ju inte vara pungen som hänger.

Mina döttrar har inga penisar...
  • Anonym (Va?)
    Anonym (colaburk) skrev 2018-01-03 15:34:07 följande:
    Har jag fattat det rätt nu då om att pillesnoppen växt från 15 cm i omkrets till 16 cm?
    Det ger en ökning i volym från 35.81 till 40,74  Centiliter och med tanke på att det är 33 cl i en colaburk  så måste din fru endast beklaga din gubbiga förändring?
    Va?
  • Anonym (Va?)
    Pentra skrev 2018-01-03 15:46:32 följande:

Som jag sa då!
  • Anonym (colaburk)
    Anonym (Va?) skrev 2018-01-03 15:47:31 följande:
    Va?
    Hans penis i volym är alltså bra mycket mer än en colaburk.

Enklare förklarat, om du har en 1 liters tetra fylld till brädden och stoppar ned en colaburk så kommer 33 cl att svämma över. Om mannen med pillesnoppen stoppar ned sin penis så kommer över 40 cl att svämma över.
  • Gybberybb
    Pentra skrev 2018-01-03 13:01:25 följande:

Enligt mina halvstora barn så kallas fenomenet för PLÄP. (Pung Längre Än Penis) ... Med vänlig hälsning, Pentra

Pentra skrev 2018-01-03 15:46:32 följande:

Underbara svar från dig idag!
  • Anonym (gum bröst)

Och jag börjar få "gum bröst"

• Pentra
    Anonym (Va?) skrev 2018-01-03 15:53:03 följande:
    Som jag sa då!

Nej, de har inte ens korta, för de har inga alls. De är flickor, och flickor har inte penis. Och följaktligen så har de då ingen pung heller...
  • Anonym (Japp)
    Anonym (colaburk) skrev 2018-01-03 15:34:07 följande:

Inte vet jag..det är inte familjeliv-tråd :)
  • Anonym (Japp)
    Anonym (Japp) skrev 2018-01-03 22:21:34 följande:

Inte vet jag..det är inte familjeliv-tråd :)

Min..missade ordet..
  • Anonym (Va?)
    Anonym (colaburk) skrev 2018-01-03 18:15:51 följande:
    Hans penis i volym är alltså bra mycket mer än en colaburk.

Enklare förklarat, om du har en 1 liters tetra fylld till brädden och stoppar ned en colaburk så kommer 33 cl att svämma över. Om mannen med pillesnoppen stoppar ned sin penis så kommer över 40 cl att svämma över.
    Fan vad me knark man kan smuggla i en kvinnas mutta.
  • Anonym (Va?)
    Pentra skrev 2018-01-03 19:10:00 följande:

Nej, de har inte ens korta, för de har inga alls. De är flickor, och flickor har inte penis. Och följaktligen så har de då ingen pung heller...
    Se, nu är du bara trist.
  • Pentra
    Anonym (Va?) skrev 2018-01-03 23:22:48 följande:
    Se, nu är du bara trist.

Där har du fel. Jag har fler fel än så; än att isf bara vara trist... ... Med vänlig hälsning, Pentra
  • Anonym (Håhåjaja)
    Anonym (Va?) skrev 2018-01-03 23:21:43 följande:
    Fan vad me knark man kan smuggla i en kvinnas mutta.
    Frisk människa ....???? Not!!
Svar på tråden Börjar få "gubbkuk"