Har jag fått diss eller spelar hon svårfångad?
Jag har jobbat med en vikarie flera gånger i ca ett halvt år och sista gången var det för 2 dager sedan. Jag har alltid tyckt att hon är jätte underbar och trevlig tjej och hade alltid försökt att visa henne att jag är intresserad men det hade inte gått för att vi jobbar tillsamans och vill inte förstöra vårt förhållande på jobbet om jag får diss. I fredags efter sista gången vi jobbade tillsammans bestämde jag mig att säga någonting efter jag blev ganska säker på att hon inte hade något förhållande i sitt liv men ville inte säga det på jobbet direkt så väntade jag tills hon åkte tillbaka hem då skickade jag ett SMS via FB och skrev vad jag tycker om henne och frågade om vi kunde träffas utanför jobbet. Smset skickade jag i fredags kväll och nu är det måndag kl 03:50 och hon inte har svarat på Smset hittills. Jag hade sett att hon chattar ganska ofta på fb så hon har säkert sett smset. Vad tror ni att det beror på att hon inte har svarat hittills? Är det en diss eller spelar hon svårfångad? Är det inte viktigt att hon svarar i alla fall för att vi kan träffas snart igen på jobbet? Eller vad säger ni? Tack för svaret på förhand!