Inlägg från: herreminjeklaggudfan |Visa alla inlägg
  • herreminjeklaggudfan

    Pappan försöker tvinga mig till abort

    Varför har du sex med ett litet barn från början för? Du valde att ha sex med denna lilla korkade unge som inte kan ta ansvar

    Om ni kvinnor slutande tänka med fittan, och sprang efter seriösa bra män skulle ni inte sätta er i skiten hela tiden

  • herreminjeklaggudfan
    Sessan01 skrev 2018-01-02 23:49:23 följande:
    Han är väldigt kontrollerande trots att vi inte bor ihop, vill alltid veta vad jag gör och vem jag ska träffa osv. Nu när han vet att barnet är mitt beslut och att det är utanför hans makt så blir han bara ännu värre och känns mer hotfull, vill knappt vara ensam med honom nu. Måste väl ta mig själv i kragen både för min skull och den lilla räkan i magen. Skönt o höra att fler tycker han verkar dålig och att det inte bara är jag som överdriver
    Han är alltså hotfullt och kontrollerande men du valde att ha sex med han? Rest my case

    Försöker inte vara elak men skulle ni kvinnor sluta springa efter psykotiska badboys skulle inte sånt här ske
  • herreminjeklaggudfan
    Sessan01 skrev 2018-01-02 23:37:47 följande:
    Har utgått ifrån att jag blir själv med barnet, det skrämmer mig inte. Att försöka lämna ett förhållande är mer skrämmande när man tycker väldigt mycket om en idiot
    Du är själv en idiot så ni passar säkert bra ihop,spännande förhållande med slag och kontrollbehov ,ni kvinnor kan inte välja vettiga karlar
  • herreminjeklaggudfan
    Anonym (Gå) skrev 2018-01-02 23:59:16 följande:
    Men gå och lägg dig. Känns det lite bättre nu? Att skylla allt på den som inte beter sig som ett svin. Du gillar inte kvinnor va? En snäll kille som aldrig får nån tjej buhu. Eller kanske en bitter kvinna?
    Så det är krokodilens fel om du är dum nog att sticka in handen i munnen på den?

    Här har du en liknande situation sen kan du säga  vad du vill till mig jag har fortfarande rätt
  • herreminjeklaggudfan
    Sessan01 skrev 2018-01-03 00:01:00 följande:
    Karlar är trevliga tills man blir gravid, det är som o vända på en hand. Jag skrev inte här för att såna som du skulle få något att hoppa på, enligt mig så verkar du vara lika frisk i huvudet som de flesta andra. Du mår säkert själv dåligt och känner att du mår bättre av att försöka dra ner andra, det är ganska typiskt för nätmobbare. Dessutom är det ett brott
    Är det ett brott att säga emot dig på nätet? Källa gärna 
  • herreminjeklaggudfan
    Sessan01 skrev 2018-01-03 00:01:00 följande:
    Karlar är trevliga tills man blir gravid, det är som o vända på en hand. Jag skrev inte här för att såna som du skulle få något att hoppa på, enligt mig så verkar du vara lika frisk i huvudet som de flesta andra. Du mår säkert själv dåligt och känner att du mår bättre av att försöka dra ner andra, det är ganska typiskt för nätmobbare. Dessutom är det ett brott
    Jag vet, du skrev här i förhoppning om att folk skulle ge dig ryggdunkande och hylla dina val

    Vännen jag säger som det är ,du kanske inte stryks medhårs av mig men om du lyssnar och ta till dig så är min kritik betydligt mer vettig än ryggdunkarnas
  • herreminjeklaggudfan
    Sessan01 skrev 2018-01-03 00:08:09 följande:
    Tror tyvärr inte att du har förstått alls vad jag skrivit i tråden, eller så har du uppfattat min situation väldigt fel. Trevligt att du får ut något utav det iaf :)
    Får inte ut nåt av det, blir mer frustrerad över att se er kvinnor gång på gång välja dessa idioter till karlar för allt ni tänker på är utseendet
  • herreminjeklaggudfan
    Sessan01 skrev 2018-01-03 00:08:09 följande:
    Tror tyvärr inte att du har förstått alls vad jag skrivit i tråden, eller så har du uppfattat min situation väldigt fel. Trevligt att du får ut något utav det iaf :)
    Dina egna ord citat "Han är väldigt kontrollerande trots att vi inte bor ihop, vill alltid veta vad jag gör och vem jag ska träffa osv" slutcitat

    Han visar upp ett extremt kontrollerande beteende och TROTTS detta väljer du att hålla på med han, vill du inte bli biten stoppa då fan inte i handen i munnen på krokodilen
  • herreminjeklaggudfan
    Anonym (Gå) skrev 2018-01-03 00:13:46 följande:
    Så du menar att män är rovdjur som inte är kapabla till självkontroll och ansvar? Lite förolämpade mot män tycker jag.
    Absolut finns massor med bra män, men dom är ju oftast inte lika spännande som idioterna och dom blir därför bortvalda
  • herreminjeklaggudfan
    Sessan01 skrev 2018-01-03 00:15:12 följande:
    Han har inte alltid varit så, det är något som kommit mer o mer nu på slutet :)
    Jag är HELT övertygad om att han visade upp varningstecken tidigt det gör dom flesta ,du kanske inte kunde läsa tecknen eller tog dom inte på allvar
  • herreminjeklaggudfan
    Anonym (Gå) skrev 2018-01-03 00:17:09 följande:
    herreminjeklaggudfan skrev 2018-01-03 00:10:25 följande:

    Får inte ut nåt av det, blir mer frustrerad över att se er kvinnor gång på gång välja dessa idioter till karlar för allt ni tänker på är utseendet


    Så igen elaka dumma kvinna. Du kommer med mycket du.
    Har man aldrig nån form av eget ansvar?
  • herreminjeklaggudfan
    Sessan01 skrev 2018-01-03 00:19:32 följande:
    Så kan det vara, är man nykär så brukar man bli lite blind
    Tack, jo jag vet vi har väl alla gjort nåt dumt i kärlekens namn men detta är ett LIV som det handlar om så ganska allvarligt
  • herreminjeklaggudfan
    Sessan01 skrev 2018-01-03 00:19:32 följande:
    Så kan det vara, är man nykär så brukar man bli lite blind
    Lätt att vara efterklok , men hade du inte lyssnat på din fitta och tänkt till lite så hade du inte varit här nu, därför är mina ord hårda för du BEHÖVER höra sanningen även om den inte är snäll ,sry du behöver inte massa klappar på huvudet utan du behöver växa upp och se igenom vad du gör för val för att kunna växa som människa  och ta bättre beslut i framtiden


  • herreminjeklaggudfan

    Kärleken är efterbliven bara massa kemiska reaktioner i hjärnan , livet och att få saker att funka är betydligt svårare, därför ska man vara försiktig med att lyssna på kärleken för den tänker inte efter utan den agerar bara utan framtidstänkande

    Ledsen om du tog illa upp av det jag skrev men jag gjorde det inte för att vara elak utan för att du behöver växa upp och se saker praktiskt och logiskt inte vad kärleken säger ,lycka till

Svar på tråden Pappan försöker tvinga mig till abort