Inlägg från: Emmaapersson |Visa alla inlägg
  • Emmaapersson

nikotin

Jag slutade röka vanliga ciggaretter för 5 månader sedan, gick över till ecigg. rökte niktotinfritt det sista och slutade sedan när jag blev gravid. men jag frågade dom på butiken, och dom sa att det är en pågående studie om gravida som röker nikotinfritt. men det finns inga svar ännu. :) men dom sa till mig att de inte skulle vara farligt :)

självklart är de ju bättre med nikotinfri juice än cigg eller snus. MEN det finns säkert någonting annat "medel" i juicen som inte är bra men vem vet ????????

Emilia * 2011
  • Emmaapersson

Jag slutade röka vanliga ciggaretter för 5 månader sedan, gick över till ecigg. rökte niktotinfritt det sista och slutade sedan när jag blev gravid. men jag frågade dom på butiken, och dom sa att det är en pågående studie om gravida som röker nikotinfritt. men det finns inga svar ännu. :) men dom sa till mig att de inte skulle vara farligt :)

självklart är de ju bättre med nikotinfri juice än cigg eller snus. MEN det finns säkert någonting annat "medel" i juicen som inte är bra men vem vet :)

Emilia * 2011
Svar på tråden nikotin