4 månader kräver konstant underhållning
Båda mina var så också, det höll i sig i ett par år eller så. Men när de var bebisar så köpte jag en babygunga att hänga i dörröppningen som gick att studsa lite upp och ner i (när nacken var stabil nog), en elektonisk babyvagga med tillhörande mobilgrej att titta på, en annan mobilgrej som man kunde vrida upp och som spelade i en halv minut eller så, ett babygym, en babysitter som rörde lite på sig när bebisen sprattlade. Någon spegel som inte var av glas som bebisen kunde titta i, olika bjällrande och rasslande leksaker. De hade också en sen där läragå-sitter som de fick använda ibland, men inte så ofta, för jag hade läst att det inte var bra för ryggen då. När de var lite äldre än bebis så hade de en elektronisk häst som snurrade och blinkade och spelade musik när det lilla barnet sköt ifrån i golvet med fötterna. Och så gick vi runt till dessa olika saker och bebisen var typ nöjd i en halv minut-3 minuter på varje ställe/med varje leksak och det gav mig lite andrum. Som jag faktiskt uppskattade jättemycket! Resten av tiden bar jag runt i sele/ lekte tittut/ammade/grimaserade och höll jag på hela tiden.