Varför vill jag att han ska ångra sig?
Hej! Jag har precis blivit dumpad för 75e gången av vem jag trodde var mitt livs kärlek. Vi blev ett par för 3,5 år sedan och i somras så ville mitt ex att vi skulle gå skilda vägar. Anledningen bakom hans beslut var att han då ville leva livet dvs. Festa och resa (med endast vänner och endast resor till ställen som man inte kan gå med sin tjej / hans ord).
Förhållandet har varit långt ifrån perfekt med en otrohet som grund (han var otrogen. Japp) vilket skapat så mycket tillitsproblem och bråk genom åren. Det i sig orkade han inte heller med vilket jag förstår. Jag har hjälpt honom med otroligt mycket i hans liv, uppmuntrat honom till studier, köpa lägenhet, varit vid han sida i vårt och torrt. Jag är utan tvekan det bästa som hänt honom enligt honom själv. Hur som helst; sedan aug i år har vi återförenats 4 ggr och det har alltid slutat med att han fått kalla fötter och inte velat mer. Det sista han sa till mig var i princip att hans känslor inte är som förut (något han iförsig sagt flera gånger innan men ändå kommit tillbaka) men/och den här gången så kändes det som att han verkligen menade det. Vi är 30 båda två och vi hade planer om att bilda familj och hela köret.
Jag vet att jag låter som den mest svaga blinda idioten och det är väl vad jag varit.... men... jag inser nu att jag såklart förtjänar bättre och att jag aldrig ska låta han komma in i mitt liv igen. Min stora fråga till er alla som varit i min sists lyder; VARFÖR I HELVETE VILL JAG ATT HAN SKA ÅNGRA SIG??? Han är ju skräp rent ut sagt. Varför?
Är det min självkänsla? (Nähää?) men seriöst - varför fastnar man som värst för dessa giftiga människor? Juste.. kan läggas till att jag gick in i väggen i somras - något han såklart sket i och valde att lämna mig samt att leka med mina känslor fram och tillbaka.
VARFÖR vill jag att han ska ångra sig? Och kommer han någonsin att göra det?? Hur tappar man all hopp??? Det räcker nu. Jag är fan trött på mig själv.