• Blixter

Slentrian i sexlivet

Otäckt likt min situation! Min fru kör också ?ställa-upp-sex? en gång i veckan. Alltid på samma dag och tid. Jag går också och längtar hela veckan på den stunden trots att sexet är likadant varje gång: Inget förspel, inga kyssar, inget smek överhuvudtaget, samma ställning, bägge kommer dock alltid så det funkar bra. Mår alltid dåligt efteråt för att jag aldrig får känna mig åtråvärd och eftertraktad någon gång. Har inte smekt en fitta på många år nu vilket jag älskar och saknar. Hon säger bara att det ger henne inget när jag försöker men bryr sig inget om att låta göra det för min skull. Blir jag upphetsad och flåsar säger hon till mig att sluta flåsa! Hon låter däremot när hon kommer. Försöker jag kyssa henne så skyller hon på att hon har dålig andedräkt just då eller tvärtom.

• Blixter
    DenFrustrerade skrev 2018-01-08 18:55:00 följande:

Och hur länge har det varit så?

Vi har varit tillsammans i 18 år och gissar på att det varit så här minst halva tiden.
  • Blixter
    Anonym (Samma) skrev 2018-01-10 07:19:57 följande:

Och ändå är du nöjd? Om jag var du och inte var nöjd skulle jag gå vidare, men du kanske ser framemot 9 år till?

Nej, jag är inte nöjd! Det som gjort att jag hållt ihop det hela är våra barn sant att ändå ha ett hopp om att det blir bättre. Nu med facit i hand så har det knappast blivit som jag tänkt. Det känns väldigt jobbigt att släppa taget trots det men något måste göras för det här går inte längre.
Svar på tråden Slentrian i sexlivet