Slentrian i sexlivet
Anonym (Man) skrev 2018-01-05 21:41:57 följande:
Och det jag skrev är att diskussion och schemalagd sex är dödsstöten. Bristande sexuallust går att "bota" då jag skälv har lyckats med det. Dock var det absolut inte så illa som TS beskriver. Det hade dock blivit så om jag agerat som en skadeskjuten hundvalp. Ett äktenskap behöver sitt "spel" för att lågan hos kvinnan ska brinna. Män som tror att presenter, 100% familjetid, tjat om närhet, överdrivet mycket hushållsarbete, bebisröst fungerar har fel. De gånger min fru är som andra mest sugen är när vi varit på fest eller annat sammanhang där kvinnor oblygt flirtar med mig näst intill framför henne. Detta hade inte hänt om jag inte var snyggt klädd, social och någorlunda vältränad. Det är inte musklerna i sig som får igång henne. Snarare att hon undermedvetet måste jobba för annars kommer någon annan och tar det hon lyckats fått.Det är "jakten" på min man jag tänder på inte om han städar eller diskar. Hushållssysslor delar man ju på ändå på ett respektfullt sätt. Vem som gör vad kvittar bara det blir gjort liksom.
Jag går igång på att andra kvinnor flirtar med min man...på något sätt så vill jag bara "plocka hem" honom. Se till att han är min. Lite som när jag fick honom att falla för mig för 25 år sen.
För mig är det ett spel som håller min lust igång.