SofieJ skrev 2018-01-11 23:07:29 följande:
Åh vad skönt! Då får du slappna av ett tag iallafall :)
Jag mådde nästan bra i måndags, fick upp hoppet lite. Men nu är det same old same old igen :(
Känns ändå lite bra att de finns de som blir av med illamåendet senare i graviditeten, då är kanske inte hoppet ute trots allt.
Känner samma som du med dåliga samvetet. Min kille får göra det mesta här hemma. Vi har nyligen flyttat och allt är kaos. Är dock glad att jag inte har andra barn att ta hand om. Bara en hund. Du hade fler barn va? Hur går det?
Ja precis, himla skönt. Är så trött just nu, skulle kunna sova dygnet runt, min man tycker jag är jättekul, hm! Det här sista veckorna med illamående o kräkningar har verkligen satt sina spår i kroppen, den är helt slut...
Så himla trist att de kom tillbaka igen. Åh. Fy så otröstligt det är mellanåt. Vad det kan ställa till det. Kan man inte bara få njuta o må sådär överdrivet bra som på film när någon är gravid? Haha. Vore nått.
Ja sakta men säkert går de väl åt rätt håll så bara hålla tummarna :) hoppas hoppas.
Har två barn . På 5&6 år, full fart, inte lätt å hänga med i svängarna just nu. Hoppas du snart får bli lite piggare igen!