Vi kommer nog börja försöka i slutet av sommaren, men inte sagt exakt när, men runt augusti troligen.
Vet precis vad du menar, men som sagt, snart är vi där. Midsommar är rätt snart ju!
Det tog sig på femte försöket vill jag minnas, så förhoppningsvis tar det inte jättemycket längre tid den här gången, men man vet ju aldrig. Å andra sidan hade jag inte slutat med p-piller i förväg den gången, så det kan ju lika gärna ha berott på det. Så det låter smart av dig att sluta i förväg och låta kroppen komma i fas.
MissKelli skrev 2018-01-07 19:18:54 följande:
Haha skönt att höra att det inte bara är jag! Ja, det är nog lika bra att äta folsyra redan nu. Vet ni när på sommaren ni vill börja försöka? Vi har pratat om efter midsommar. :)
Ja, den gör ju det :/ Men det bästa för alla är nog att vänta några månader. Det är bara mitt bebissug som inte riktigt är med på noterna...
Nä, det kan ju ta ett tag! Man får väl börja vid den tid som man känner är den minsta tiden man vill ha mellan barnen och då hoppas att det tar sig någorlunda fort. Gick det fort för er förra gången eller fick ni kämpa ett tag?